Bloggerne i parken..

Ja de litt eldre bloggerne altså… Som dere kunne se i mitt forrige innlegg HER var jeg med på bloggtreff i Oslo i går ! Der kunne dere se at vi spiste på Indisk restaurant før vi gikk ned i parken med is, kaffe og brus.. 

Og duken som Karidansen hadde med ble plutselig til et teppe…

Skriver bare litt under bildene.. Noen er ganske like , men som vi snakka om er det alltid slik at der en er heldig er en annen “uheldig”..så da håper jeg alle er fornøyd med seg selv på i allefall et bilde..hehe..

Nesten litt sånn hippietida…

Lovet hverandre å ikke legge ut bilder der folk var litt “rare”…så beklager at jeg ikke holdt det løftet..hehe..

Men ellers bare fine bilder av flotte folk..

 

Sånn ..der fikk jeg satt meg ned litt også…måtte jo ha noen små pauser fra fotograferinga..

Ikke bare meg som tok bilder da…

Fine jenter som koser seg med is og prat..

Og jeg snek meg rundt fra alle vinkler…

Så dansa vi oss tilbake til start… der Frodith og Karidansen tok adjø med oss…og jeg var på vei til toget og så hjem til Mjøndalen etter noen hyggelige timer med en fin gjeng… #oslo #blogg

 

41 kommentarer

Siste innlegg