Gårsdagens bloggtreff…med en smak av India !

Nå er det nok mange som har fått med seg at vi var en liten gjeng med bloggere som møttes i Oslo i går. Det er ikke ofte jeg kan prioritere å bruke krefter på slikt (da daglige små ting er utfordrende nok ), men i går hadde jeg bestemt meg for at denne gangen skulle jeg være med..koste hva det koste ville..

Det var et kjempehyggelig treff og vel verdt å “satse litt” for å få til..Timene gikk så fort og praten gikk om både blogging og andre ting..Selvfølgelig ble det knipsa mange bilder…men jeg var nok den som knipsa mest..hehe..

Skriver litt under bildene… 

Koselig på Jaipur, med hyggelig betjening og god mat.. Bloggerne som var med , inn mot veggen.. Karidansen , Frodith, Poesimylife, Utifriluft..Nederst på høyre side.. Solliv, Dedicat og Evaswindow..

Karidansen t.v og Frodith t.h sto i bresjen for det hele… Karidansen hadde til og med tatt med duk og laget nydelig blomsteroppsats å pynte bordet med…

Med bare damer rundt seg er det ikke rart Dedicat måtte holde seg litt for øra innimellom…

Her er vi på vei til neste “stopp”..men det får komme mer om det i neste innlegg…. #oslo #blogg

34 kommentarer

Siste innlegg