Nytt kompaktkamera !

Ja nå har jeg hatt det i snart to uker da.. men er litt treig med innlegg nå i varmen… Jeg har jo et Canon speilreflekskamera med ulike linser som jeg er veldig fornøyd med..

Kompaktkameraet jeg har hatt har vært veldig bra det også..fikk det av gutta til en bursdag for 8-9 år siden.. og det har til og med liggi helt under vann i Drammenselva og “kommet seg”igjen..hehe..

Men nå hadde jeg lyst til å oppgradere med et nyere kamera.. til anledninger der det passer best å ha et lite kamera som en kan putte i veska eller lomma .

Skriver litt under bildene..

Jeg valgte å kjøpe på Japan foto..for da kan jeg stikke innom å få hjelp om det er noe jeg lurer på..

Valget falt på dette..som sønnen hadde undersøkt at fikk veldig bra skår på tester..det som kom frem av disse testene var at det var det beste du kunne få bildemessig..og at det har en skjerm du kan ta frem om du skal ta en “selfie”f, eks..det er også sånn “glugge”en kan se i gjennom om skjermen er for mørk til å se motivet.. Det som var negativt var høy pris 8.500 ..litt lav batterikapasitet ..og ikke veldig mye zoom..( men det har jeg jo på speilrefleksen )

Har ikke prøvd det ut så veldig mye  enda..men syns det blir klare fine bilder..så tror jeg kan si meg fornøyd ! 

#åsgårdstrand

#sundhaugen #kamera #japanfoto #sony  (Ikke reklame )

22 kommentarer

Siste innlegg