17.mai ved stupetårnet..

Som jeg fortalte i dagens tidligere innlegg var mannen og jeg en tur ute ved sjøen på formiddagen i dag… Skriver litt under bildene , som en liten fortelling fra turen..

Stupetårnet der vi fikk plassert oss etter hvert..

Men førts prøvde vi oss her ..men så kom det en gjeng å skulle fiske fra brygga rett ved oss..

Så neste stopp ble ved stupetårnet..

Jeg gikk opp og tok noen bilder fra 5 meter`n..(tror det var det i alle fall)

Fine omgivelser…

Mannen tok turen helt til toppen..

Og tok bilde av meg…

Hadde han gått for å ta et stup kunne jeg ha redda ham…

Fikk lurt på mannen capsen min..rosa til og med..hehe..

Litt sånn gammalt ektepar stil…på tur med kake og kaffe..

Vassing men ikke varmt nok i lufta til at det frista å bade..

Sjølivet byr på mye fint.. #hvalstrand #sjøliv

 

 

 

 

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg