Blomstermønster! (Antrekk 50+)

Disse bildene tok jeg likt med bildene i forrige antrekksinnlegg HER..og siden det er hvitveis på bakken tenkte jeg det var på tide å få “lagt det ut” på bloggen..for snart er den i ferd med å avblomstre her tror jeg..

Jeg har mest ensfarga klær, men moro å ha litt med mønster også, og nå er det jo veldig i tiden med blomstermønster..

Jeg kjøpte ei bukse med blomster i går, og har et par topper fra før av. Og i vinter kjøpte jeg blusen her på salg..tror den var satt ned fra 399kr til 99 kr..

Noen har spurt hvordan jeg tar bildene , om noen tar dem for meg.. Som regel (som her) tar jeg dem selv med selvutløser i hånda og kamerastativ..men da er man avhengig av å ikke være redd for å se “dum” ut om noen går forbi..hehe…

Skriver litt under bildene..

Med denimjakke og jeans blir blomsterstilen dempa ned litt syns jeg..

Ta seg tid til å snuse litt på blomstene mens man tar bilder er viktig..

Og med “joggesko”blir det mer sporty..

Jeg syns solbriller “tøffer “opp stilen litt..

Bluse #bikbok Jeans #Floyd Jakke #vila … #mote #antrekk 

 

38 kommentarer

Siste innlegg