Ola-skjørt og bluse ! (Antrekk 50+)

Ola-skjørt, denim-skjørt eller jeans-skjørt ..samma det … uansett kjekt å ha ! Dette jeg har på meg her har jeg kjøpt på KappAhl og det er veldig behagelig, og har en fin lengde syns jeg..

Blusen har jeg kjøpt på Stepin i Hokksund og den liker jeg også veldig godt..lett og ledig og litt avslappa stil på den ..

Jeg tok bildene her på Gulskogen -gård..og som vanlig surrer jeg, nå sto linsa på manuell innstilling og det er jo ikke bra med selvutløser..men heldigvis ble det noen ok bilder allikevel..

Mine antrekksinnlegg er mest for di jeg syns det er morsomt å “pusle”litt med slikt..men håper selvsagt du finner litt inspirasjon i innlegga også..

Sko fra Asics og solbriller fra Lindex..

Jeg liker ofte å putte overdeler ned i skjørt eller bukser så det ikke blir så “flagrete”..

Fine omgivelser å ta bilder i..

Jeg har jo dyrere solbriller jeg bruker til vanlig, men syns disse runde var litt artige også…

#antrekk #mote #klær #kappahl #stepin #Lindex 

 

 

28 kommentarer
    1. Kjempefint antrekk og fin dame i flotte omgivelser 🙂 Hvordan tok du bildene. Med selvutløser, eller hadde med fotograf? 🙂 klemmer <3

    2. Ei superfin dame på 50 +, og både den hvite toppen og dongeriskjørtet var flotte plagg, det kan jeg i alle fall se, selv om fotoapparatet ikke hadde den innstillingen som du trodde på forhånd. Det var ikke minst vakre områder her også. Jeg har også et dongeriskjørt i samme farge, det går til like over knærne. Det er jo klassiske plagg og går aldri av moten. Jeg liker ikke supervide topper, med store bryster så blir en veldig stor, står jo ut som en kittel. Stapper jeg toppen ned i skjørtet eller buksa så buler bilringen ut. Ikke greit, he-he, så jeg styrer unna. Jeg liker derfor gjerne å kombinere dongeriskjørtet med en singlet, fin topp eller t-skjorte som går til like under magen (les bilringen, he-he), og så ha en skjortebluse / jakkelignende kortermet topp /cardigan i lett stoff over, med knappene oppe. Ha en fin kveld!

    3. toveview: Takker så mye :)) Nei det skal gå litt fort vettu..og da glemmer man å sjekke sånt..
      Veldig fint der og artig å ta slike bilder også :))
      Jeg har et kortere dongeriskjørt også..kjekke plagg :)) Man finner jo fasonger på klær man trives best med..jeg bruker også mer “slanke linjer” på klærne..men artig med noe som har litt mer vidde også..behagelig og luftig liksom :)) Fin kveld videre og fin morgendag <3

    4. solliv: Tusen hjertelig takk 🙂 Ja liker den lengden..men har et som er litt kortere også..sånn til å ha på det varmeste om sommeren :))

    5. frodith: Takker så mye :)) Har selvutløser i hånda..som kan sees på bildene..men det får så være..fint å kunne “klare sjøl”..hehe.. Klem <3<3

    6. Flott antrekk, og flotte omgivelser. Synes solbrillene var stilige. Her er vi ikke helt kommet til sommergarderoben enda, men jeg tror det skal bli fint og varmt i morgen. En smak av sommer i noen timer 🙂

    7. margarites: Takk så hyggelig :)) Ja litt kule..selv om de “skikkelige” jeg har er bedre å ha på..men gøy å ha litt å variere med ..i alle fall på bilder…hehe..
      Håper dere får finvær da..fint her men fortsatt er det sola som varmer mest..når den forsvinner er lufta ganske kjølig :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg