Jeg gikk for “golf-stilen” ved sjøen i dag..

Etter gårsdagens verandaliv ville vi en tur ut i dag. Og siden det var sol dro vi ut til Hvalstrand i Asker..Det var litt variert skydekke og litt vind..så jeg kledde meg med bikini underst, så en shorts og joggebukse ytterst, så var jeg sikra uansett liksom..

Og på toppen tok jeg en Caps..mannen holdt på å “le seg i hjel” og lurte på om jeg skulle spille golf..hehe..

Nå var det ikke så varmt når vi var der på formiddagen, så det eneste jeg tok av var ytterjakka..men fint var det å komme ut litt..men jeg kjenner at Bjørka spretter for øynene klør så jeg nesten blir gal…

Kommer litt flere bilder etterpå..

Våren er godt i gang her…

Sa jeg STIL ..tar det tilbake..hehe..

Det var mye båtliv ute på vannet… #hvalstrand #sjøliv

34 kommentarer

Siste innlegg