Lørdag…lampe.. og dagens antrekk..

Så sant formen tillater det blir det tur til byen og handling på lørdager ..som de fleste som leser bloggen min allerede har hørt om maaaaaange ganger før..

Men det er liksom ukas høydepunkt for mannen og meg, så da er det hyggelig å “dokumentere”det med et innlegg syns jeg..

Vi tar bare en kaffe, og handler mat, så stort sett er vi hjemme igjen i løpet av 1 time eller 11/2..men da har man fått en fin forandring fra hjemmelivet syns jeg..også drar mannen på trening senere på dagen før det blir tv og god mat på kvelden.I dag blir det hjemmelaget pizza..

Litt sunt og søtt på en gang… #laboulangerie 

Rustikt og kult interiør…

Da vi kom ut titta sola frem, satser på å sitte ute neste gang vi er der…og jeg hadde pynta meg litt for en gangs skyld..

Men nå er joggebuksa på igjen…

#drammen #mjøndalen

 

34 kommentarer

Siste innlegg