Kaffekos på Step in !

Etter et par veldig rolige dager tok jeg i dag en tur opp til Hokksund for å kose meg litt. Noen husker kanskje at jeg for noen uker siden var med på noen bilder for en butikk som heter Step in , som har mye fint av både klær og interiør/pynt..i tillegg har de en koselig liten kaffe…

Siden været var så deilig lånte jeg med meg noen klær og tok noen bilder på andre siden av elva (det er jo sånt jeg liker å kose meg med) etter at jeg hadde drukket kaffe.. (ikke sponsa, betalte kaffen selv også..hehe..)

Bildene jeg tok får jeg sjekke om kan brukes og eventuelt legge ut senere..

Jeg satt som vanlig alene, siden jeg stort sett liker å ta kaffen på morgenkvisten..

Under er et av bildene jeg tok der sist, som di bruker for å annonsere morgendagens shoppingmaraton i Hokksund..da holder jeg meg unna for da er det nok masse folk som kommer..

#stepin #hokksund

 

35 kommentarer

Siste innlegg