Litt mer fra Åsgårdstrand !

Som noen har fått med seg lå vi over i Åsgårdstrand fra i går til i dag HER kan du se det.. Jeg tar jo såååå mye bilder ..og da må jo en liten brøkdel av dem komme med på bloggen også..

Har jo hatt mange innlegg fra Åsgårdstrand og hvor flott det er nede ved vannet og ved Munch`s hus bl.annet, så ikke såååå mye fokus på det denne gangen..bare litt..hehe..

Skriver litt kortfatta under bildene..

Ikke rart vi liker å kjøre ned i Åsgårdstrand vel…

Stikke innom Munch`s kafè og ta en kaffe og litt søtt..

Til tross for sol ute var det deilig å sitte inne ved peisen..

Hotellet ligger flott til ved båthavna..

Hjørne på hotellet til venstre i bildet..

Tok ei ruslerunde da vi hadde hvilt litt..og måtte selvsagt en liten tur bortom Munch`s hus….

Tok en liten hvil i sola..og den anorakken skal jeg lage et eget innlegg om tror jeg..for den er jeg veldig fornøyd med.. #Lindex (ikke sponsa)

Sjøutsikt er det nesten samme hvor en går…

Tok en svipp oppom der hvor fotballbanen ligger siden vi aldri har vært oppom der, og nå ble det jo ikke noe strandliv..

“Skal ikke si hva du ligner på. .men har du lyst på en bannan”..Jeg sa ikke det altså, bare tenkte det nå..hehe…. (her i Mjøndalen sier vi bannan og potteter..IKKE banan og poteter..

Utsikt fra hotellet… #unikhoteller #åsgårdstrand

 

20 kommentarer

Siste innlegg