På Grand hotel !

Da ble det hotell-overnatting på oss fra i går til i dag .. Mannen skulle levere motorsykkelen sin for noen oppjusteringer på Harley Davidson rett før Sandefjord. 

Han sa han kunne ta bussen hjem, men siden vi har hoppa over den årlige hotellturen før jul til Klækken i Hønefoss de to siste åra, sa jeg at jeg kunne kjøre bilen ned og så kunne vi kjøre innom Åsgårdstrand på hjemveien og ta en kaffe der…og eventuelt ligge over på hotellet… så vi tok med litt skift..

Vi hadde undersøkt at det var ledig dagen før, men venta med å bestille (for jeg må jo alltid se an formen først).

Tok en kaffe på Munchs kafè..og bestemte oss for å gå bort å bestille hotellrom..

Hotellet  som før var Thon hotell var blitt kjøpt opp av  Grand hotell, Unikehoteller.. ( for de som ikke har vært innom her før har vi di siste åra etter jeg ble syk hatt noen overnattinger på dette hotellet om sommeren etter jeg ble syk, siden Åsgårdstrand bare er 7 mil fra oss og er et lite rolig sted..)

Her kommer noen bilder fra hotellet, får legge ut litt mer fra turen etter hvert…bilder mangler jeg jo aldri..hehe..

Likte så godt dette veggbildet..vinen fikk stå i fred, men kjøpte et glass til middagen..

Delikat rom syns jeg..

#grandhotel 

Slækker`n litt i ankomsthallen 

Mens mannen spiller på flygel..han kan IKKE spille altså… laaaaangt i fra..hehe..

Mange fine detaljer.. #unikhotels #grandhotel #åsgårdstrand

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg