En deilig dag i sola !

I dag måtte jeg en tur i butikken og kjøpe en liten gave til mannen som har bursdag HER er et innlegg om det.. Jeg dro ned til Gulskogensentret.. Tok med kameraet for ville være ute i finværet..så etter jeg hadde funnet en liten ting til mannen dro jeg bort for å se om Gulskogen-gård..der de har påfugler var åpnet for sesongen..men der åpna di ikke før i mai..

Så da gikk jeg ned ved elva bak der..og tok med lunsjen som var en boks med skyr å satt litt i sola nede ved elva..men der var det litt friskere luft enn i “solveggen”..tok litt bilder, og dro så hjem og koste meg på verandaen..

Smaker greit den her… og så var jo omgivelsene litt “luftige”også…

Så der satt jeg å spiste Skyr da..

 

Kjøpte med en stemorsblomst for å ha på verandabordet..

Litt frukt smakte i varmen..sammen med en eske drops jeg kjøpte med fra blomsterbutikken… #skyr #blomster

 

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg