Oslo på tirsdag…

De fleste har nok fått med seg at jeg var i Oslo på tirsdag og ordna håret, om du ikke har sett det og skulle lure veeeeldig på hvilken frisørsalong jeg brukte kan du se HER..hehe..

Hadde håpet jeg skulle orke å rusle litt rundt å kikke i butikker etterpå ,eller ta en tur rundt å fotografere litt, men etter fire timer hos frisøren ville jeg fortest mulig hjem.

Men noen få bilder fikk jeg tatt på veien opp og ned til salongen.

Skriver litt under noen av bildene..

Jeg var jo ganske tidlig ute så rakk å spise litt ute i solveggen på en kafè rett ved salongen jeg skulle til..

Når man titter opp er det mange fine utsmykninger på bygga man går forbi…

Vakkert i “høyden”…

Når jeg skulle dra hjem var kl ca fire og midt i arbeidstrafikken, og siden jeg var gått tom for energi var det greit (og godt) med påfyll av litt karbohydrater før jeg kjørte hjemover..

Så var det bare å komme seg hjem til Mjøndalen..ny på håret og med sola i fjeset (bildet er tatt før jeg begynte å kjøre altså ) ..#oslo #hår

16 kommentarer
    1. Sjelden jeg er i Oslo. Det er en stor by med mange muligheter. Det bygges mye i Sentrum der, hoteller og nye blokker. Ikke få tonn med betong og div materiale som brukes der og fakta er at det koster flesk. Glad jeg ikke bor i Oslo med de prisene man leser om. F.eks Oslo S er jo nesten en bydel i seg selv med masse spisesteder og butikker fra klær til pol via kiwi.

    2. Helge: Vi var veldig mye i Oslo før, nå blir det veldig sjelden .. Ja stadig byggeprosjekter og det koster nok store summer ja :)) Kunne ikke tenkt meg å bo der jeg heller, men liker at det ikke er så langt unna ..så har man muligheten om man orker og har lyst på en tur dit 🙂 God helg :))

    3. Ja se hvor fine utsmykninger på bygningene…det har ikke jeg sett så mye på før…Men ja..det var faktisk mye vakkert høyt der oppe ja! Herlige bilder! og fine du….Så nydelig bilde av deg i bilen! ha en god kveld!

    4. Herlige og kule bilder, jeg også titter mye opp når jeg er i byer. For det er mye vakkert å se. Fin på håret og mye god kaffe med tilbehør. 4 timer er lenge synes jeg….fon kveld.

    5. Fire timer hos frisøren er lenge! Skjønner godt at du måtte ha litt påfyll! Mange flotte motiv i høyden som vi nesten ikke legger merke til til vanlig 🙂 Jammen bra noen tar bilder så flere får se 🙂

    6. solliv: Takk :)) Ja mye fint å se i høyden.. Ja fire timer er i lengste laget ja..som oftest blir det en klipp som tar 30 min… :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg