Tatatata.. den store avsløringen ..og håret før og etter..

Bare tøyser litt (som vanlig..hehe..) . Men altså frisøsalongen jeg var i var Jan Thomas studio i Parkveien i Oslo. Jeg hadde time hos en hårstylist som het Charlotte og hun var hyggelig og flink.. JT så jeg ikke snurten av..

Det var enkelt og fint der, og så fikk jeg sånn deilig hodebunns-massasje så det ble en fin opplevelse selv om dagen ble litt lang for meg..

Nå er jeg veldig fornøyd med frisøren min i Mjøndalen også. Dette var mest fordi jeg ofte har tenkt at det hadde vært moro å vært i salongen til JT en gang..og at det ble en dag litt utenom det vanlige.

Det jeg sa som ønske for håret mitt var at det IKKE skulle være kult og trendy..men naturlig og greit å ordne selv..

Så et par bilder fra jeg gikk inn på den røde løperen og på vei ut etter frisørbesøket , som for øvrig varte over fire timer og kosta 4590 kr..

Spent på vei inn…

Er man blogger så er man blogger…

Fint skarre værra…

Ikke så store forandringa , men naturlig og enkelt slik jeg ønska det..så da er jeg fornøyd…

Hårstylisten (frisør med mye erfaring fikk jeg greie på) hadde lyst til å sette på meg noen punkt-vipper som jeg syntes kom godt frem på dette bildet (ikke noe jeg betalte for),og de kunne jeg bare vaske av når jeg kom hjem..og det passet meg bra siden jeg liker best å være den ujålete Annebe sånn til hverdags…

#frisør #oslo

 

42 kommentarer
    1. Du verden, dette var superfint. Så spennende å prøve dette da. Moro, selv om det koster litt. Men resultat ble flott og sikkert mange minner og mye gøy, mens det holdt på. Fin ble du :-)!Og du er virkelig flott. Takk for et flott innlegg.

    2. Kjempefint 🙂 Men det var det før også 🙂 Helt syke priser for frisør synes jeg. Både der og andre steder. Det er FOR dyrt. Jeg betaler også 2600 kr hvis jeg både klipper og farger. Jeg føler det er FOR mye penger. SÅ det blir ikke for ofte. Men av og til er det gøy å gjøre noe sånt. Og litt ekstra luksus skal man unne seg innimellom 🙂 Sikkert en liten opplevelse det der. Og fin ble du <3 klemmer <3

    3. Til den prisen bør resultatet være bra. Men det var sikkert en fin opplevelse og erfaring for deg. Var det lang vente tid der?

    4. Helge: Moro å ha prøvd, koster jo ikke så mye der jeg pleier å gå :)) Bestilte i forrige uke..så gikk ganske kjapt å få time syns jeg :))

    5. frodith: Takker :)) Ikke så store forandringene..men var blitt litt slitt å blast før denne timen nå 🙂 Mye penger ja..men jeg bruker lite penger på slikt og her i Mjøndalen koster det langt i fra så mye :)) Ja følte det ble litt luksus og annerledes..så det var mest av den grunn jeg tok turen :)) Klem <3

    6. solliv: Takk så hyggelig sagt :)) Ja litt moro å prøve noe nytt og jeg bruker veldig lite penger på slikt..så tenker ikke på at det kosta litt ekstra i forhold til det jeg pleier betale hos frisøren :)) Klem til deg <3

    7. Marit: I Mjøndalen koster det vel rundt 600-700 hundre for klipp og det samme for farge :)) Ikke hver dag jeg koster på meg så mye for å ordne håret..hehe… Takker <3<3

    8. godt å lese over her att det er en mer normal pris i Mjøndalen,hadde det vært så dyrt hele tiden hadde jeg annlagt langt hår hi hi for det var jammen en dyr time,fin ble du,men det skulle ikke behøve å koste så mye alikavel

    9. Flott var du!! og ER du! Ja det var litt av en pris! Jeg som syns brillene mine ble dyre….:-) Men gøy å ha vært der, og nå har du prøvd det…Men vi med kort hår kan jo ikke ut med den summen hver gang vi skal få litt fasong..Jeg prøver å spare jeg nå…men får se hvor lenge jeg orker….:-) Fikk lyst å klippe meg jeg også når jeg så hvor fresh og flott du ble! 🙂 Ha en god kveld!

    10. fruensvilje.blogg .no: Jeg hadde heller ikke klippet meg hver sjette uke med den prisen..hehe.. Nå kosta min behandling ca 850 kr ekstra for at det skulle bli jevnest mulig i fargen..men hadde kosat 3690 eller noe slikt i grunnprisen også :)) Takker <3

    11. Toini: Takker 🙂 Nei slike priser til vanlig blir for mye..men en sjelden gang kan man unna seg litt..jeg bruker egentlig lite penger på sånne ting :)) Briller må man jo liksom ha da :)) Har gitt opp å spare blir så misfornøyd etter en liten stund :)) Takk det samme til deg <3

    12. Herligheta,,det var der ja 😀 Sikkert en opplevelse å ha vært der 🙂 Men du verden,, det var ikke rent billig 🙂 Jeg tror madammen betaler mellom 1500 og 2000 for farg og klipp. ,,men det blir jo litt dumt å sammenligne på den måten 🙂 Flott var du og flott ble du 🙂 Gratulerer 🙂

    13. Jan Erling: Ja har tenkt på det før også, så litt moro å ha vært der en tur :)) Her i Mjøndalen koster det under 1500 for en slik behandling..men Osloprisene ligger mye høyere :)) Takker så mye :)) Fin kveld til deg og madammen :))

    14. Jeg synes du ble fin og veldig naturlig. Jeg var også hos frisør i helgen, klipp og farging av ettervekst – til en sum av 2000 kr. Det er veldig behagelig å få kyndige folk til å farge selv om det er dyrt, og det er litt luksus som jeg unner meg noen ganger i året. En vanlig dameklipp her koster 845, og det er mye dyrere enn herreklipp selv om de også blir klippet med saks. Men, men jeg betaler og nyter den luksusen det er å få håret vasket, klippet, hodemassasje, og føning.

    15. Du ble kjempefin! 🙂
      Så er du nå flott du da 😉
      Men hjelp, for en pris! Artig sånn for en gangs skyld når man til vanlig ikke bruker mye penger på seg selv slik. Og som du sier; ha vært i den salongen. Men man kan lure på hvorfor det skal være såå dyrt da selv om det er Oslo og JT…
      Selv betalte jeg 575,- for klipp og 200,- for napp av bryn. Synes det er nok jeg 😉

    16. Flott dame med fin frisyre både før og etter -sikkert gøy, og noe skal man unne seg, men i grunn litt stiv pris….
      Men 4 timer med bilen på verksted koster vel fort det samme…bare i arbeidspenger. 4 timer med en snekker koster vel også fort noen tusenlapper osv. Håndverk er hårdverk, og frisører er også håndverkere

    17. Brit: Takker :)) Ja ikke slikt man koster på seg hver gang man skal til frisøren.. Ja man må betale om man skal ha “jobben gjort” samme hva det gjelder :))

    18. margarites: Takker for det :)) Ja man må føle seg vel på håret så greit at det koster noen kroner..men 4590 kr blir ikke hver gang for å si det sånn..hehe.. <3

    19. Min matgale verden: Takker :)) Ble fornøyd jeg :)) Liker ikke slike vipper..men moro å prøve :)) Artig å ha vært der… Klem <3<3

    20. Høres godt ut med litt ekstra dulling med hår og hodebunn 🙂 Og jammen var du der lenge ja. Jeg kan tenke meg det ble en lang dag da ja. Selv føler jeg at en time hos forisøren er nok til vanlig. Men å unne seg det lille ekstra, er jammen ikke dumt en sjelden gang <3
      Du ble frisk og fin, noe du jo alltid er også, og jeg tipper det føles litt ekstra godt med så mye omtanke <3
      Ønsker deg en superfin fredag <3 Klem <3

    21. Eva: Deilig med slikt..men sitte så lenge er slitsomt.. men , men overlevde jo..hehe.. :)) Takker så mye :)) Klem og god helg til deg <3

    22. Så fin du ble!!! Ja, jeg gjettet stedet med en gang, fordi jeg kjente det igjen. Jeg har vært der to ganger og truffet Jan hver gang jeg da. Heldige meg. Selv om det koster litt å gå dit, så får man jo en opplevelse samtidig, og de har TID, ikke minst. Utrolig koselig sted synes jeg. Gled deg over minnene! Klem til deg du sveisne! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg