Det menn ikke ser..

Skal jo ikke stigmatisere, så får kanskje rette det til…. Det mannen ikke ser.. Nå vet jo dere som leser bloggen min ofte, at jeg er veldig fornøyd med mannen min og stadig vekk skryter av ham også…som i går f.eks HER ..

Det er stort sett han som vasker og støvsuger her hos oss , og det er han som tar tak om noe må pusses opp, vasker både sin og min bil..for å nevne noe..

Men helt “feilfri” er han ikke ..og jeg kan ofte ta ham i små “feil” om jeg bare sjekker nøye nok etter…

Skriver litt under bildene..

Jeg pynter med blomster og han slenger fra seg genseren ..

Greit nok at den henger der, men kan jo gjøre det på en litt mer “stilfull” måte..

Når jeg sier at putene skal stå med glidelåsen ned..og litt sånn kant i  kant..svarer han ..Jeg ser jo ikke sånt jeg veit du..Og egentlig er jeg litt glad at han som mann ikke legger merke til slike detaljer også..hehe..

For meg er det en selvfølge å ta korken på dusjsåpa så den blir hengende med forsiden frem..og henge håndklærne rett…men for ham er det visst ikke like selvfølgelig..

Som vanlig i mine innlegg er dette skrevet med litt ironi..ikke noe som plager meg i hverdagen…bare en liten betraktning av at hva som er selvfølgelig for en selv ikke alltid er det for en annen..

#hjem #blogg

 

 

38 kommentarer
    1. Ha-ha…jeg ser ironien. Hadde DETTE vært plagsomt for deg, så hadde DU hatt et problem. Jeg hadde ikke klart å ha en mann som var veldig pertentlig, men heller ikke en som tilsynelatende var en aldeles likesæl gris. Sjøl er jeg nok litt som mannen din. Jeg liker jo veldig godt å pynte opp med blomster og annet fjas, men jeg er er lite rotehue også!

    2. Hihihih..måtte le…for dette er jo små ting..men disse små tingen ER faktisk ofte litt irriterende…hihihi..Kjenner meg sååå igjen..men har slutta og irritere meg så mye som jeg gjorde før…Og Bjørn lære seg at jeg ville ha det på bestemte måter…Som puter og pledd, ting i skap osv…Men må ærlig innrømme at jeg har blitt litt slurvete selv..Som gensere, raggsokker osv rundt i hele huset!! Herlig innlegg!

    3. Haha, typisk at det er sånt man irriterer seg over. Pleide å irritere meg over at ekskjæresten til mamma alltid skjøv våre håndklær unna, slik at hans tok all plass. Slipper det nå, siden han er EKSkjæresten hennes. 😉

    4. Hehe…her kunne mannen min skrevet det, og ikke jeg 😉 “Nå står stolen din skjevt igjen ” Det har jeg fått høre stadig vekk. Men nå…nå har jeg lært å skyve den helt inn etter meg 😉

    5. Hihi… nå må jeg le…. for her er det også sånn… hvorfor må putene stå rett – hvorfor ikke opp ned? Hvorfor skal bordet ryddes av før det er natta – hvorfor kan ikke glass osv stå til dagen etter? Hvorfor er jeg et petimeter??? hmmmm…. vi er jo bare så forskjellige…….. <3

    6. Margrethe: Ja her har vi litt ulike ting vi syns er viktige å “ha i orden”..så da får en møtes litt på midten så blir det bra ..hehe…<3

    7. pebble: Ja sånne småting kan irritere..men heldigvis har mannen her flest gode sider.. :)) Han eksen hørtes litt egoistisk ut..hehe..

    8. Toini: Ja samme hvor mange ganger man sier det..går det liksom ikke inn..hehe.. men kunne vært så mye verre ting så det her får en ta med litt humor :)) Takk for at du likte det :)Klem <3

    9. karidansen: Ja såpass får man tåle syns jeg..:) Ryddig til en viss grense er det beste..Jeg har det veldig rotete i klesskap og skuffer jeg..men det syns liksom ikke…hehe.. :))

    10. så vittig eg er som deg utrolig ryddig på enkelte ting mens andre gir eg katten i….
      Nå har eg ingen mann,men en datter som er voksen som er verre enn mannen din…hun tror eg er oppvaskemaskin, vaskemaskin, kokk osv og alikevel klager hun over rot…..eg tenker at rydder hun og gjør sin del blir det mindre rot og mindre oppvask og klesvask på meg…. men det er nok et Utopi dsverre 😀

    11. cuskima: ..hehe..ja i skapene mine er det ikke mye system ..
      Du får si hun får trå til selv så det blir så ryddig som hun vil ha det ..ellers får hun slutte å klage.. 🙂 Mannen her er jo heldigvis flink med det meste annet enn slike småting..<3<3

    12. ja mennen din er superfin -vi sku klonet ham 😀
      Eg har ikkje vært helt i form den siste mnd så ting tar tid her og da tenker eg at skal hun klage må hun se hva eg ellers orker før hun krever noe mer enn rene klær og ren oppvask…det er aldri skittent her, det er det verste eg vet, men rot er det da eg holder på med noe ominnredning på kjøkkenet,men trenger en pause da alt går likssom i sirup for tiden

    13. Ha, ha, ett godt innlegg! Godt vi har forskjellige øyner, kvinner og menn….og så lenge han driver og baker, så er det aldri så gæli….:)

    14. Hihi … DER er de like, drømmemenn eller ei. Men en kan jo ikke irritere seg over ALT her i verden heller. Han her av min har et skrekkelig vanskelig forhold til skuffer, dører og lys. Lukker og slukker ALDRI. Så om vi skal ut, må jeg ta runda etter han og gjøre det, før vi kan gå. Men det er jo bare bagateller. Egentlig.Selv om alt det andre du viser her også er noe vi har her hos oss. 😉 Morsomt innlegg.

    15. Hmm…må nok innrømme at jeg ikke selv er særlig pertentlig. Om en jakke eller genser henger over en stol litt skjevt gjør ikke noe, men bildene på veggen bør henge bent, ellers mister jeg konsentrasjonen for andre ting, og legger kun merke til det skjeve bildet 😉 Jakken forsvinner etterhvert, det gjør ikke bildet 😉
      Men ellers så er nok datteren min mer ryddig enn meg. Det er alltid strøkent på hennes rom. Og det har det alltid vært, helt fra hun var liten. Så vi er forskjellige 🙂
      Jeg ser jo ironien her da…jeg er nok mer som mannen din. Liker også å pynte, men det gjør ikke noe om et midlertidig element er litt ute av perfeksjon 😉 Så da har jeg nok litt av dere begge 🙂
      Klem <3

    16. Eva: Jeg har mine ting..men andre ting jeg ikke er så nøye med..men enkelt å holde det i orden etter vi flytta og ikke har så fullt opp med alt som vi hadde i huset :))
      Noen har det jo ryddig bestandig uten at det koster dem så mye jobb :)) Mannen har andre ting han er nøye med , slitte vinduskarmer osv tåler jeg å se men det liker ikke han..så til sammen blir det sånn passe..hehe.. Klem <3

    17. Marit: Nei tar det ikke så tungt..hehe..men legger merke til det :)) Mannen her er mer nøye med å slukke lys enn meg da..så hver våre ting :)) Takk for det <3

    18. cuskima: Hehe..det får jeg si til ham :)) Så leit du ikke er i form..og da kan du selvfølgelig ikke orke alt mulig.. God bedring og så håper jeg du blir fornøyd med forandringene på kjøkkenet 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg