Flink mann jeg har..

I kveld bakte mannen brød og rundstykker som vi har spist til kvelds, veldig godt var det . Jeg skryter jo en del av mannen min…og det er vel fortjent..

Men nå har jeg et innlegg ” i tankene” som viser at  han kanskje har sine små “feil” han også..men det får jeg se om jeg får laget i morgen eller en dag til uka..

Han jobba jo som baker for vel 30 år siden så han har det litt i fingrene enda..

Glemte å ta bilde før vi begynte å skjære av brødet…

Så da får det bli med et bilde fra sist han bakte også..

#baking #matprat

24 kommentarer
    1. Alle har sine feil, og ingen er perfekte, og det er jo egentlig bare bra 🙂
      Det ser så herlig ut med nybakt. Ikke ofte jeg baker. Det er litt i perioder, når formen er sånn noenlunde, og jeg prioriterer bort andre ting. Er dessverre ingen andre her i huset som baker. Så bare av å se på de lekre rundstykkene og brødene gir jo totalt vann i munnen. Jeg får nok bake litt når det nye kjøkkenet er på plass 🙂
      Kos dere masse <3 Klem <3

    2. Eva: Ikke sant..hehe.. :)) Vi liker jo å bake begge to, men blir jo sånn en gang annenhver uke på hver av oss..for kaker vil vi jo ikke ha sånn til hverdags.. :)) Jeg synes egentlig baking kan være fin avkobling om man har god tid :)) Baksten smakte godt :)) Klem og fin morgendag <3

    3. Han fortjener jo skryt når han trår til å baker! Det gjør alle syns jeg…Flotte bakeverk, og må være deilig å få servert ferske rundstykker og brød…nammmm..Heldig deg!! Ha en god ny dag!

    4. Oi, dette kan jeg ikke vise fruen. Nei, her er gubben stort sett henvist til “skrubben” (les, oppvasken) som han lurer seg unna så godt han kan. Ser fram til ditt neste innlegg som du lovte, det kan hun kanskje få se.
      Ha en fin dag…

    5. Det så sinnsykt godt ut! Og vettu, jeg synes det er så flott at noen skryter av mannen sin! Spesielt dere som har hatt samme mann “alltid”. For det er jaggu mange nok der ute som stort sett bare er misfornøyde. Men det de glemmer i farta er at gresset sjeldent er grønnere på den andre siden av gjerdet, om en bare husker å vanne og gjødsle på sin egen lille plett. <3

    6. Marit: Kjempegode :)) Ja skjønner ikke alle som har så mye dårlig å si om mannen sin..men kanskje jeg er bortskjemt av å ha en som min :)) Ja en må liksom bidra litt selv også om ting skal fungere <3

    7. funderier: ..hehe.. du får overraske med noe bakst en dag :)) Ja der føler du deg kanskje mer “på hjemmebane”..vi får se.. Fin dag videre du også :))

    8. Margrethe: Ja han jobba som det i noen år..så ja han har dreisen..men han lager ikke bløtekaer og slikt da..kanskje like greit :)) Klem og god natt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg