Lørdagens blomster..og noen veldig billige vaser..

I dag kjøpte jeg litt annet enn roser eller tulipaner for å ha i vasen.. Husker ikke hva disse heter, men hun i butikken sa at de var holdbare ..så får vi se da..

Pynta jo fint opp de her ..

Og i forrige uke gikk jeg forbi en bruktbutikk og tok turen innom for å se etter et par lave vaser som jeg stadig tenker at jeg skulle hatt. Fant først to i glass (som vel egentlig er til t-lys ), så fikk jeg øye på en liten svart vase som jeg tenkte passa til lysestakene jeg har…20 kr pr.stk så da ble di med hjem ..selv om jeg egentlig prøver å ikke kjøpe å fylle i skaper..men de her har jeg jo litt brukt for da..

Tenker de i glass er fine til markblomster…

Og denne svarte, passer til blomster som er på vei til å bli ubrukelige, men noen av dem kan brukes litt til..

#hjem #blomster

 

22 kommentarer

Siste innlegg