Fugler i farta !

Som jeg nevnte i dagens forrige innlegg var jeg ute i nabolaget for å ta litt bilder i dag. Gikk først bort til en park like ved oss og tok bilder av noen ender som holder til der..

Så gikk jeg over brua og tok litt bilder av fuglelivet der. Tok mange bilder men siden jeg stadig legger ut bilder av svaner og ender velger jeg her å ha fokus på de som er litt i “farta”..

Ikke like skarpe alle sammen…men noen av dem likte jeg stemningen og lyset i..

Bildet over her  ble min favoritt i dag……

I bakgrunnen ser dere brua jeg gikk over og bygget leiligheten vår ligger i…

Legg merke til føttene øverst i høyre hjørnet ..det var de jeg likete best med bildet , selv om de ikke var helt skarpe..hehe..

#foto #fugleliv #natur #friluftsliv #blogg

 

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg