Så blei det bare tull igjen da…hehe..

Prøvde meg jo på et antreksinnlegg her for litt siden HER og det gikk ikke så bra.. i går prøvde jeg igjen og det gikk ikke særlig bedre denne gangen..

Må skjerpe meg , har nok ikke tålmodighet til å finne det rette lyset..ute kommer det jo liksom av seg selv, så blir nok enklere når snøen forsvinner og bildene kan tas ute..

Hadde tenkt å vise litt ulike varianter denim, det første bildet her ble jo ikke så aller verst, men resten ble kornete og alt for lyseksponerte..

Bukse fra Floyd og jakke fra Vila..

På bildet under ser dere hvor kornete oppløsninga ble på de fleste bildene..Også syns jeg det illustrerte godt et mislykket forsøk på et antrekksinnlegg..men jeg hadde det jo litt gøy mens jeg holdt på da…

#antrekk #mote

 

 

 

40 kommentarer

Siste innlegg