Fint skarre værra !

Kjenner jeg begynner å bli litt lei av mine egne blogginnlegg nå, men så er det hele tiden noe nytt som det frister å ta bilder av..så er det på`n igjen da..

(Jeg “fisker” ikke etter kommentarer som “jeg blir ikke lei av innlegga dine”..selv om det selvsagt er hyggelig å høre..hehe..)

I dag f.eks skulle jeg koke opp ei pakke gele , og så passa de nye rosene så fint i fargen…

Lekkert ikke sant.. (..litt ironisk ment altså.. )..

Roser fra matbutikken får gjøre nytta si noen dager…

Fikk bare lyst til å kjøpe noe i helsekostbutikken i dag..håper det smaker greit også da..

#roser #sunkost

 

52 kommentarer
    1. Ja huff, positive hverdagsglimt fra en smilende dame som vet å finne små gledesgløtt i det meste. Og tar koselige bilder for å dokumentere det. Klart man blir lei! Kjempelei!
      😉 😛 😉
      Og nei du, man blir ikke lei av sånnt! Men den tanken streifer kanskje de fleste av oss i blant? Er litt der om dagen jeg også. 😀

    2. Ei_heks: Tusen takk for gode ord , for jeg har lært deg å kjenne og skjønner ironien din..og liker den godt..hehe… :)) Ja man tenker jo litt på hva andre mener også…og det er jo i grunnen bar dumt … <3<3

    3. Ellers ville jeg kanskje uttrykt meg anneledes! 😉
      …. og så fulgte jeg “oppfordringen” din om å unngå så-klart-du-må fortsette-svar. O:-)

    4. Jo, veldig flott! Pleier alltid ha en pakke med gelepulver i passende farge ved siden av rosene mine jeg! 😀 Og forresten, jeg er ikke lei av blogginnleggene dine heller. 😉

    5. Er perioder jeg er lei av mine egene innlegg også. Men har man en dårlig blogg dag eller ti. Så er det nå uansett koselig å se at du er her <3 leser ikke inleggene dine, bare på grunn av innleggene. Leser dem, for at jeg liker deg som mennesker også. Du virker som en super positiv og glad person. Derfor liker jeg å lese innleggene dine <3 du må ha en kjempe fin lørdag 🙂

    6. Cecilie kristiansen: Ja innimellom følere man at man legger ut for mye “småtteri”..men så er det jo slike enkle innlegg det er mest moro å lage også…
      Det var koselig å høre, jeg stikker også innom deg og andre fordi jeg liker personene bak bloggen..men om innlegga hadde vært dårlige hadde jeg nok ikke vært så ofte innom..må være litt både og :)) Klem til fine deg <3

    7. Det var en herlig farge på de bildene, og farger blir man glad av 🙂 Jeg har vært og tusket til meg både sokker i fine farger, fra mammas strikke-pose…OG lånt tunika av søsters. Så jeg er fornøyd med farge -fangsten må jeg si 🙂 Gele er godt da, skal du kose deg nå 😉 Anne på landet er alltid kos å besøke <3 Uansett ! Må jo høre hvordan det er med deg 🙂 Klemmer godt <3

    8. frodith: Takker, fint med friske farger både på blomster og sokker :)) Ja skal ha is i kveld, men så hadde vi igjen en “boks”vaniljesaus så måtte ha noe som passa til den..så blir litt av hvert til kaffen i kveld :)) Det er hyggelig å høre da..og jeg må jo innom deg hver dag også så klart :)) Klem <3

    9. Nydelige farger. Elsker rosa. Gleemmer å handle på helsekost jeg da. Men dine kupp så herlige ut. Noen ganger har jeg handlet te.

    10. Hei Anne, av og til er nok det man egentlig “bare” at noen ser enn og hilser på. Blir fort litt ensomt når man ikke klarer/har krefter til å være så sosial hele tide. Håper du får en fin kveld, og at det blir god gele og at rosene varer lenge.

    11. fjellgeitbundingen: Ikke sant..koselig å liksom “være med litt” :)) Takk det samme:)).. blir pizza ,is og gele så litt å glede seg til 3<<3

    12. En ting er sikkert er at det bestandig er koselig og besøke bloggen din Anne,liker egentlig korte innlegg uten for mye dikkedarer om alt annet en det som er hovedtemaet. Nydelige roser og godsaker av honning og gele er et fint bilde og legge frem. Vi spiser mye honning her i huset og det er jo både sunt og godt:-) Håper selv jeg får litt blogg glød igjen men selv går det jo mest i håndarbeider så egentlig lite og legge ut. Sikkert mange som er lei av og se det samme igjen og igjen hos meg. Men besøker bloggere som fenger meg aller mest og du er i alle fall selvskreven. Kos dere masse og ha en riktig søt og fin lørdagskveld:-)) Klemmer i fleng til deg:-))

    13. hobbystua: Takk snille du ,hyggelig med slik fin tilbakemelding <3 Er enig, slitsom med innlegg som handler om alt på en gang..i alle fall om man skal kommentere..hehe... :)) Smakte på honninga i stad..veldig god ..
      Syns det er koselig når du har innlegg, håndarbeide er fin inspirasjon..og så liker jeg at blogger "handler om " det personen bak driver med eller liker..ikke sånne oppdikta "viktige" innlegg der man tilpasser seg markedet.. :)) Takk fin og søt kveld og klem til deg også <3

    14. Det er vel det som er med oss fritidsbloggere, vi blogger jo fordi det er kjekt, ikke fordi det er en jobb. Og da har vi jo lov til å ha så mange pauser som vi vil, for det er ingen som forventer at vi skriver og høye lesertall 🙂 Så her er det bare å ta pause når akkurat DU føler for det. Og så har jo vi andre som følger deg noe å glede oss til da, når du er tilbake igjen <3
      Ha en god og avslappende lørdagskveld <3 Klemmer fra meg <3

    15. Eva: Sant det man gjør det for sin egen skyld :)) Jeg er ikke lei av å blogge..men syns jeg legger ut for mange innlegg så blir litt lei av “meg sjøl”..hehe..
      Kommer nok flere innlegg i dagene fremover også..men skal prøve å ikke “pøse ut ” med innlegg, for nå har det blitt en del de siste dagene :)) Noen pauser må man ha i perioder ja :)) Klem og fin kveld til deg også <3

    16. Det er en “Snert” i det du skriver, og man kan ane den munnrappe, humoristiske damen bak bloggen( sjøl når du skriver om hverdagsting eller litt mer alvorlige ting!) Dessuten skriver du aldri veldig lange innlegg, og da er det så lett å ta seg en svipptur innom. Jeg blir litt glad av å lese annebe-bloggen!

    17. karidansen: Tusen takk liker jo å høre det da :)) Da jeg gikk på folkehøyskole var jeg mye sammen med en som var blind og satt i rullestol (ellers veldig oppegående)..han kalte meg “frøken nesevis”..hehe.. og jeg tok det positivt for han ba meg med hjem på besøk og jeg var hovedperson i ei bok han skrev..så litt munnrapp er jeg nok :)) Veldig hyggelig å høre og jeg leser alltid innlegga dine også selv når jeg ikke kommenterer :)))

    18. Ja du sier noe.. på tide å gå i råsa da 😀 Jeg har jo ikke vært innom bloggen på noen dager av sine grunner 🙂 Men jeg har funnet ut at det nytter ikke å ha dårlig samvittighet for alle innlegg man ikke rekker å kommentere. Da rekker man jo slett ikke lage noen selv 🙂 Da kommer man fort inn i en ond sirkel 🙂 Snertne korte innlegg som dine er flotte,, og smetter jo innom på fb 🙂 ha en fin kveld 🙂

    19. Jeg hadde det sånn noen uker når jeg hostet som mest her, lurte på hva i all verden jeg skulle skrive om og hva er vitsen liksom. Jeg leser veldig lite blogger for jeg leser jo mye bøker men din er en av de få jeg er innom innimellom for det er hyggelig her. Ja, det er det vel hos mange andre også, men jeg når ikke over alle. Så skriv det du føler for akkurat der og da 🙂

    20. He-he, blir aldri lei jeg Annebe! Jeg synes det var en god betraktning at rosene og gelèpakken matchet. Ikke alle som hadde tenkt over det. Da har du øyne for de små detaljer, og det er fint synes jeg. Sikkert supre smaker i den lynghonningen, bringebærene og ikke mist gelè. Nydelig farge på rosene fra matbutikken, duger i massevis. Ha en fortsatt fin lørdagskveld! <3

    21. Godt det ikke bare er meg som går litt tom 😉 Men nå synes jeg alltid det er spennende å se innleggene dine jeg, og du tar flotte bilder, og hverdagslige bilder og innlegg. Liker godt det jeg 🙂 Så bare fortsett med det.
      Og når innlegga ikke blir så lange, så rekker jeg jo å lese dem også 😉

    22. Haha roser og gelé – hvorfor ikke? Jeg laget også gelé her i går, men kom ikke på tanken om at jeg kunne ta bilde av den helt vanlige gelépakken 🙂 Jeg tenker ofte at jeg må finne på noe som ikke er helt dagligdags, men det kommer jo helt an på hvem som tar bilde, hvem som leser osv. For korte og greie blogginnlegg er vel så grei å lese som lange avhandlinger (kanskje lettere også egentlig).

    23. margarites: Problemet mitt er at jeg ser blogg- innlegg i hver minste detalj..kan bli litt slitsomt ..hehe.. Det er sant , det kommer ann på hva en liker å se eller lese om.. Kort er veldig greit synes jeg..både å lage å lese hos andre 🙂 Håper gelèen smakte <3<3

    24. HeidiElise: Problemet er mer at jeg har for mye å blogge om..hver minste lille detalj liksom..hehe.. så føler det blir litt for mange innlegg i perioder…men er jo så gøy å ta bilder :))
      Så hyggelig å høre , liker godt innlegga dine jeg også… Takk og klem til deg <3

    25. toveview: Åååh det var hyggelig takk..og samme til deg :)) Jeg har nok en litt i overkant kreativ hjerne..selv om jeg verken maler eller driver med håndarbeide og slikt ..
      Honningen var veldig god den :)) Ja frisk fin farge syns jeg :)) Kos deg med søndagen videre <3

    26. dedicat: Ja nå får du trå til med litt rosa syns jeg ..hehe… Ja dere har jo hatt annet å ha fokus på det vet jeg jo <3<3
      Ja noen ganger er det nok å konsentrere seg om egne innlegg..det er jo det som er å blogge..men hyggelig å få og gi kommentarer når det passer også :)) Hyggelig du liker "stilen"på bloggen min..følger alltid med på dine innlegg også :)) Fin dag videre til deg :))

    27. De er dine idéer, på din blogg. Da er de mer enn gode nok 🙂
      Og vi leser dem, og setter pris på både bilder og tanker.
      Sånn er det med den saken! 😉

    28. Mariann Sæther Tokle: Nå først så jeg denne kommentaren..hender jeg sjekker litt.. og så ser jeg ujevne tall og skjønner at jeg kanskje ikke har svart til noen..hehe..
      Ja av og til tenker man at ting virker litt meningsløst og “dumt”..men så glemmer man fort det for det er jo artig å lage innlegg ..:)) Takk for hyggelige ord <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg