En kopp kaffe og noen bobler !

I dag måtte jeg et par ærend ..og dro til Gulskogensenteret der de har det meste . Tok meg en kaffe og så litt i et blad før jeg dro hjem igjen ..en fin liten forandring i ei uke der dagene ofte blir veldig like..Ikke fordi jeg ikke klarer å finne på noe, men fordi formen er best når dagene er mest mulig rolige..

Liker blader der jeg bare kan se på bildene..

I går prøvde jeg meg jo på å lage frosne såpebobler HER.., tok et par til senere på dagen som kommer undre her, de ble litt finere så det går fremover i alle fall..

Ser ut som en slags fjør på sida der syns jeg..

Her kan den blå himmelen skimtes i bobla..

Da jeg kjørte hjem fra butikken i dag tenkte jeg at jeg skulle prøve å ta noen der det var litt natur i bakgrunnen ..men det blåste såpass at boblene ble borte før de rakk å få noe mønster…så da så..

#sølfastøya #gulskogen

 

18 kommentarer
    1. Kjente meg veldig igjen der, formen er best når det er jevnt og noenlunde stabile forhold =)) Godt å komme seg ut da, håper du hadde en fin tur.. Får til kjempefine bobler du, den der fikk veldig fint mønster, som du sier, ser ut som ei fjør <3 Stilig =) Håper dagen fortsetter god 🙂

    2. Jernbanefrua..: Ikke sant..:)) Ja heldigvis går det stort sett greit å ta en tur i butikken.. Takk, ja det kommer seg..hehe.. Fin dag videre til deg også <3

    3. DU har fått skikkelig taket på disse boblene du 🙂 Herlig <3 Skulle ønske jeg klarte det, Men tror ikke det blir noe særlig med mobilen... Klemmer og fin ettermiddag <3

    4. frodith: Takk, ikke helt fornøy men ganske.. er litt plundrete men får nok taket på det etter hvert..men nå forsvinner vel kulda snart så da satser jeg på vårbilder i stedetfor..hehe.. Klem <3

    5. Flotte bobler!! og ja..der fikk du jo mønster…Blåste nok for mye i dag ja…Blir bobler i mitt innlegg i dag også…Vi skal på Gullskogen senteret i morgen…hihih..Tenk om det hadde vært i dag…og at vi hadde truffet på hverandre igjen! hihihihi..Skal endelig få tatt meg en synstest og bestille nye briller! Du må ha en fortsatt god dag!

    6. Toini: Takker, kommer seg stadig..men ikke de beste treningsforholda med vind..hehe.. :)) Det hadde vært hyggelig å teft på dere igjen..men det hadde vært rart også ja..hehe.. Gode briller er viktig :)) Takk det samme til deg <3

    7. Boblene dine er superfine med mønster og alt ;o)) Du er nok alene når det gjelder å ha det best når ting er mer rolig, føler det litt sånn selv også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg