Dagens lunsj og morgendagens middag.

Bare for å vise at jeg av og til spiser litt annet enn slike yoghurtblandinger. I dag ble det altså en salat med reker, fordi jeg hadde litt salat som skulle brukes opp, liker nemlig ikke å kaste mat.

Godt ble det også..

Og med litt olje som jeg fikk av eldste sønn til jul smakte det ekstra godt..

 

Har handla inn til morgendagens grønnsaksuppe, men den blir ikke laget før i kveld for da har mannen treningsfri. Og han er en raser på å skrelle grønnsaker..

#mat #kosthold

24 kommentarer
    1. Mye god mat der og sikkert masse fine vitaminer. Tar det litt lett i dag med wienerpølser, mos og tilbehør.

    2. Så veldig godt ut. Fargerikt og flott. 🙂 Her er det jo mannen som lager middag, 99,9% av gangene. Så jeg er sykt heldig sånn. Først var det fordi han slutta på jobb to timer før meg, men så overtok han lissom bare ALT. Og det er helt greit nå. Men var en innkjøringsfase der jeg følte han stjal kjøkkenet mitt. For tia faster jeg, så nå lager han bare til en da.

    3. Dette så godt ut, fine farger som frister 🙂
      Og det er viktig det, at maten ser innbydende ut, og like viktig å få brukt opp mat, så slipper vi å kaste.
      I dag hentet jeg 4 brød hos bakeren, til kun 39 kroner. Elsker den appen hvor man unngår matsvinn 😀
      Klemmer <3

    4. Marit: Takk smakte bra :)) Mannen her jobber til over kl fire , men han er flink til å hjelpe til når vi lager litt sånn “skikkelig”mat.. de fleste dagene blir det å sette fisk eller kyllingfilet i stekeovnen og koke ris ved siden av..eller om jeg ikke orker lage noe lager han havregrøt eller steiker seg noen egg når han kommer hjem :)) For tia ..du faster vel ikke flere dager på rad..eller ? Kan huske å ha fasta en dag for mange år siden.. ille nok det..hehe..

    5. For tia .. betyr at jeg tar en dag av gangen. Så dette er tredje dagen, og det går helt greit. Om jeg bare drikker den der shaken hver tredje time så er jeg ikke sulten. Men veldig kjesken innimellom og da må jeg bare tenke på noe annet. 😉 Det er jo så mange som mener at en kan bli bedre av fibro om en bare slanker seg, så nå prøver jeg det.

    6. Marit: Høres “krevende” ut men bra det funker ..og det kan være greit å prøve om det har noe for seg også :)) Så de fine bildene av sommer <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg