Fikk den fine her..

I dag hadde jeg egentlig avtalt å møte ei venninne på kafè, men siden formen min var så dårlig at jeg verken orka å dusje eller gå ut av døra , sendte jeg ei melding å hørte om hun ikke kunne komme innom meg en tur i stedet for..

Og det kunne hun…og så hadde hun med denne fine planta til meg… og den falt virkelig i smak..litt sånn “røff” liksom..

Servering ble det dårlig med, siden jeg ikke orka å gå ned i butikken , og hun ikke kan spise alt mulig.. Men kaffe ble det da, og ei lita skål med sjokolade og nøtter…bildet er etter gjesten har gått så det var litt mer i den skåla da jeg satte den frem altså..

#sukkulenter #planter

 

32 kommentarer
    1. Noen dager blir sånn. Så fint du orket at hun kom innom. Serveringen er ikke det viktigste heller. Nydelig plante da! Her er det litt hodepine om dagen, men det går over heldigvis. Tok meg en tablett og det går bedre. Nå venter jeg eldste barnebarnet og det gleder jeg meg til. Det er jo vinterferie. Slapp av og finn igjen deg selv. Klem fra meg 🙂

    2. deilig servering på en vanlig hverdag,tenker din venninne var mer en nok fornøgde :=) og den planten er så fin,lettvint å holde den også i mange år :=)kjekt med en liten overaskelse når dagen ikke er av dei beste hva helsa angår

    3. Det trenger ikke å være så mye som skal til. Viktigst er vel det å komme sammen for en liten prat <3 Og det så veldig koselig ut med sjokolade og nøtter, og appelsiner 🙂 Veldig koselig å få en sånn oppmerksomhet også. Kul og røff 🙂
      Kjenner igjen dagen, jeg har mange sånne for tiden....
      Kos deg og nyt dagen som du kan best <3 Klemmer <3

    4. Den var kjempe fin! Sånn som kan stå nesten overalt..Så synd formen er dårlig! du må riktig god bedring! Er faktisk skrall selv i dag..og ikke det vanlige..men svimmel og uvell…Du må ha en så god dag du kan!

    5. Eva: Om jeg har planlagt besøk gjør jeg jo i stand litt mer..men som du sier det viktigste er å få prata litt :))… ja det blir mange dårlige dager..og noen ekstra ille..
      Likte den planta ja :)) Takk og klem til deg også <3.

    6. natheless: Ja svimmel og vondt i hodet..og da er det best å være hjemme ..men hyggelig med et lite besøk :)) Da håper jeg du koser deg med barnebarnet :)) Takk 🙂 Klem og god bedring <3

    7. Fin blomst. Av og til blir planer amputert men bra at hun kom innom deg. Det kommer bedre dager etter denne som kan brukes på kafe. Ha en fin kveld.

    8. Helge: Likte den ja :)) Ja noen ganger må planer gjøres om.. men hyggelig hun stakk innom :)) Takk for kommentar og fin kveld til deg også :))

    9. Hei Anne. Kaktusen er litt som deg. Klarer seg i karrige forhold. Den er tøff og har klasse, og var fin grønnfarge. En flott gest. Godt å ha noe å sette fram, men kom nok mer for selskapet og holder jo lenge med te og kaffe, synes jeg 🙂 Så nå likevel ut som serveringa ble verdsatt, ellers ville jo skåla vært like full 🙂 Godt å ha gode venninner som er villig å endre planer på kort varsel. Så forresten en dokumentar på nettflix om ei jente/dame som hadde ME. Det er jammen masse triste skjebner der ute, men krysser fingrene for at du igjen og snart blir bedre-og at de snart finner en kur. Stor god bedring klem

    10. fjellgeitbundingen: Det var fint sagt :)) Likte den robuste stilen på planta :)) Hehe..ja litt sjokolade til kaffen var jo bedre enn ingen ting :)) Normalt er jo dagene greie og jeg kan ta en tur i butikken og slikt..men i dag var jeg så svimmel og da er det best å være hjemme :)) Takk for hyggelige ord..og gode ønsker til deg også <3 Klem <3

    11. Så koselig at du fikk truffet henne, selv om planene må gjøres litt om på. Noen ganger er det rett og slett viktigere å høre på kroppen 🙂 Koselig med en liten plante og da 🙂 Håper formen er litt bedre i kveld <3

    12. minruteteskjorte: Ja var koselig hun kom..og da kunne jeg bare sitte å slappe av så da gikk det greit 🙂 Litt bedre nå i kveld <3

    13. Koselig med besøk hjemme også da! Og gaven var lekker – passet deg perfekt, vil jeg tro! Leser over at du føler deg litt bedre nå – det er godt! Klemmer <3

    14. Alovera er jo en veldig fin og praktisk plante å få, jeg bruker den på sår, når jeg brenner meg, klør eller katten har bitt meg 😀 Fantastisk plante.

    15. Så hyggelig at hu heller kunne komme til deg, når du ikke orket å møte henne. Og blomsten var kjempefin 😀 Så snilt av henne å ha den med 😀 Og, enkel servering er mer enn nok <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg