Frisk luft, bomtur og bloggtreff..

For første gang på flere uker ble det ei lita kveldsrunde (gåtur altså..hehe..) på mannen og meg nå i kveld, gikk rundt fotballbanen her i Mjøndalen og tilbake gjennom sentrum..deilig med litt frisk luft i fjeset..

Men altså tidligere i dag var jeg en svipptur på Liertoppen for å se etter et par sko jeg har sett der tidligere , men selvfølgelig hadde de ikke min str..noe annet orka jeg ikke å begynne å kikke på..så kom hjem med melk og kyllingfille..

Men så ble det ikke helt bomtur allikevel, for da jeg passerte noen kaffebord hørte jeg noen si Anne.., og der satt Toini som har denne bloggen HER, og mannen hennes.. og det var så hyggelig å hilse på dem , søte og hyggelige folk begge to.. så da ble ikke turen helt bortkasta allikevel..

Anbefaler å ta en tur innom å se på de flotte bildene på bloggen til Toini, de er spesielt flotte..

En liten titt fra kveldsrunde i Mjøndalen..

#Mjøndalen #blogg

34 kommentarer
    1. Så koselig at du traff henne 🙂 Jeg hørte om det på bloggen hennes 🙂 Moro sånt 🙂 Her har det vært litt jobb og litt lege, og ikke stort mer. Håper du får en fin kveld <3

    2. Mmmm kyllingfilét er ikke verst å komme hjem med:))) selv om d var kjipt de ikke hadde skoa du ville ha da… :/
      Så artig møte med Toini da <3 leste om det hos henne også 🙂 dere virker som to koselige ,og er,flotte damer begge to,så fant sikkert tonen da;)))
      Ha en fin kveld 🙂

    3. Veldig gøy da, håper jeg også møter en av dere en dag….koselig…vi kjenner jo hverandre på en måte….fine bilder og ha en fin kveld.

    4. Så deilig med en kveldstur..det orker jeg veldig sjeldent…har jeg satt meg..så sitter jeg…hihih..Sååå koselig å treffe på deg, og vi får prøve å få til en et annet treff en annen gang..på et litt roligere sted…Kjente hode fyltes med så alt for mye lyder..så vi satt ikke lenge, og gikk bare innom bok butikken og kjøpte nr 1 og nr 2 av den bok serien du anbefalte her om dagen..Men jeg skal lese ferdig den jeg driver med før jeg begynner…gleder meg! Tuuusen takk for hyggelig omtale..og kanskje vi treffes på i en annen butikk også…hihihi Ha en god kveld!

    5. fruensvilje.blogg .no: Enig, sko trenger jeg egentlig ikke heller..hehe.. veldig koselig å møt Toini..hun og Bjørn var trivelige begge to :))

    6. Cecilie kristiansen: Var hyggelig det ja :)) Godt å få rusla en tur, blir litt for sjelden formen tillater det dessverre .. God natt <3

    7. Min matgale verden: Ja det var hyggelig å treffes sånn helt tilfeldig :)) Godt å komme litt ut av “huset” ja.. 🙂 Klem og god natt <3

    8. Toini: Blir ikke ofte her heller, men var godt med frisk luft 🙂 Ja det var veldig hyggelig å treffe på dere.. så prates gjerne mer siden 🙂 Da håper jeg du liker boka/bøkene også :)) Nattaklem <3

    9. wenchepia: Nei den smakte godt også..hehe.. :)) Har egentlig nok sko så var ikke såååå farlig , hadde bare lyst på dem :)) Ja det var et koselig og overraskende møte :)) Takk for hyggelige ord :)) God natt <3

    10. frodith: Veldig hyggelig å møte dem, også var det så overraskende ..lette folk å prate med :)) Håper det går bedre med deg da… God natt og fin morgendag <3

    11. Det var koselig. Hadde dere avtalt at dere skulle møtes der? Flaks at du kjente henne igjen. Kjipt at du ikke fikk de skoa du var ute etter. Sjelden jeg er på Liertoppen tross for at jeg vokste opp ca 1 km unna.

    12. Helge: Var hyggelig..og helt overraskende 🙂 Var lett å kjenne igjen , og veldig koselig både hunn og mannen :)) Det er nesten for stort på Liertoppen..men fint om man trenger ulike ting da.. Blir nok sko på meg en annen dag :)) Fin dag videre og takk for hyggelig kommentar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg