Små gleder !

De fleste som har vært innom bloggen min har nok fått med seg at jeg og mannen ofte tar en kaffe når vi er å handler på lørdager. Siden det ikke er så veldig mye annet som skjer i helgene etter at jeg ble syk.. er det liksom ukas høydepunkt..

Og i dag da det ble kaffe og kake på Baker Hansen i Drammen kom liksom overskrifta av seg selv..hehe..

Skriver litt under bildene,  og det er jo det som er så fint at det kan bli mange bilder av en kakebit eller to…

Det gjelds å kose seg som best en kan utifra hvordan livet er her og nå..

Og gledene var jo ikke såååå små heller, ganske rause kakestykker..

Sjokoladekake på mannen…

Marsipankake på meg..og den var skikkelig god…

Siden vi var tidlig ute, og det var mens jentene gikk stafetten i OL , var det ikke mange andre som var ute å farta enda..

Selv om vi hadde fått med oss resultatet , så vi på opptak fra stafetten da vi kom hjem..og i dag ble det brødskive i all enkelhet i stedet for grøt, siden jeg allerede hadde spist noe søtt..

Resten av dagen blir tilbragt i joggebuksa..også skal jeg prøve å lese litt i boka jeg begynte på i går… #bakerhansen #lørdagskos

 

40 kommentarer
    1. Huffda! Nå ble tastaturet vått igjen. 😉 😀 😉
      De kakene så nydelige ut! Du er flink til å gjøre dagene dine bra innenfor de rammene du må forholde deg til! Nyt resten av dagen, vakre! Klemmmmmmm <3

    2. De har mye godt hos Baker Hansen. Det er mangt som frister men det er sjelden jeg er innom. OL går sin gang med norske medaljer. Hadde blitt landesorg her i landet hvis vi ikke hadde tatt en eneste gullmedalje. Artig med en vinner som var superskrell i alpinbakken for damene i dag. Det er slikt man husker i ettertid. Man nå må jeg ut en tur. Måtte lime skistaven nok en gang så skitur blir det seinere. Aller trenger luft og en pause fra OL. Ha en fin dag.

    3. Helge: Ja var mye godt å velge i 🙂 Ikke så veldig ofte der vi heller..men av og til :)) Ja vi forventer liksom gull i vinter OL ..men moro at det blir litt fordelt med andre land da :)) Ikke fått med meg alpint..men ser som regel på sammendrag av dagen på kvelden :)) Ja fint å komme seg ut litt.. så håper jeg staven holder :)) Takk det samme :))

    4. Så fine bilder du serverte, ja vi får nyte dem vi, mens du koste deg med kakebiten, så veldig god ut :)) Kos dere videre denne lørdagen. Stafett var og ble stafett 😉

    5. Ja, de små gledene unner jeg dere virkelig. Ser såååå godt ut <3 Viktig å gjøre litt sånne koselige ting sammen 🙂
      Ol, det har ikke jeg fått fulgt med i. Og har vel ikke den store interessen heller. Koser meg med å se oppdateringer på Facebook når jeg har vært innom der. Får jo resultatene likevel bare man åpner pc'en litt 😉
      Sykdom rammet her, så det har vært lite nettaktivitet på meg. Men nå begynner det å gå litt bedre.
      Kos deg videre denne lørdagen fine du <3 Klemmer <3

    6. Eva: Ja vi koste oss, og kakene var gode og søte :)) Følger ikke så mye med jeg heller.. ser mest litt oppsummeringer på kvelden..men moro når det blir medaljer til Norge er det jo :)) Ja det så jeg..fint det er litt bedre nå da 🙂 Takk og stor klem tilbake til deg <3<3

    7. Jeg hadde nok gått for sjokoladekaka, den så smaskens ut 🙂 Hørtes ut som en perfekt lørdag 🙂 Har vært på strikkekafe i dag og nå ruler jeg heimen aleine fram til i morgen. Luksus i hverdagen 😉
      Ha en riktig flott lørdag <3

    8. Hekleri og Ra: Ja den var god sa han..men søtt og mektig også.. :)) Vi koste oss vi :)) Strikkekafè og litt alenetid er nok fint det ..Klem og fin kveld til deg <3

    9. Herlig lørdag dette…..små gleder er de største…..tittet litt i byen jeg å…..men det vat etter stafetten…..herlig kaker, så gode ut…

    10. Det er såååå kos å bare gå på kafe og kjøpe seg noe godt og bare sitte der og kose seg. Sånt liker jeg å gjøre også på dager jeg har fri 😉

    11. Herlighet- den sjokoladekaken så helt sinnssykt god ut! 😀 Jeg liker ikke marsipan, og syns innholdet kan bli litt kvalmende, så det er ikke så ofre jeg spiser noe annet enn sjokoladekake 😛 He he..
      Små gleder er uansett store gleder, hvis man tenker litt på det <3

    12. Jeg hadde nok valgt marsipankake….:) Fyser på det for tiden, merkelig….:)
      Ser også du leser bok. Så bra du greier det og gjør det selv om du ikke kan lese så mye om gangen.
      Nei, nå er det tur ut. Solen skinner her

    13. maiken: Ja og den var god, ikke sånn “oversøt”, bare akkurat passe..hehe.. Ja tar det litt pø om pø..veldig bra bok er det :)) Savner sola her, men tror den kommer i løpet av uka..

    14. Elevele: Den var søt og god sa han..:) Jeg liker marsipan godt..men ofte blir det litt vel søtt..men denne var sånn akkurat passe :)) Veldig sant det <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg