Rart med det !

To dager uten å blogge så føler man liksom at det er sååååå lenge siden ! Men vet jo at andre knapt legger merke til det..hehe… 

Men jeg er (nesten)alltid innom å leser de bloggene jeg følger..og jeg tror folk selv vet hvem det er.. Orker man ikke lage innlegg selv, kan man jo heller ikke bruke kreftene på å kommentere hos andre.. sånn er det vel for de fleste tenker jeg…

Men jeg har da i alle fall tatt en hårkur  om noen lurer på hva jeg har holdt på med siden sist.. LOL !

Nærbilder viser hvor gammel en er , men det er i grunnen meninga også… 56 om noen lurer… :))

 

Ikke at mitt hår er den beste reklamen (noe det ikke er heller) for hårkurer..men denne kjennes og lukter i alle fall godt .. #hår #joico

 

46 kommentarer
    1. Blir som med meg det, jeg er også innom og leser en del, men ofte orker jeg ikke å kommentere noe særlig. Håper å få bedre anledning og overskudd til det nå fremover 🙂
      Savnet å se deg her, så jammen godt du endelig kom innom…hihi <3
      Herlig å stelle og dulle litt med seg selv. Det trenger man, sitt eget personlige spa <3
      Ha en fin dag videre flotte du <3 Klem <3

    2. Eva: Ja når man ikke orker skrive innlegg er det jo dumt å bruke krefter på komentarer også.. for man vil jo helst blogge litt aktivt selv.. men hyggelig å legge igjen kommentarer når en orker :))
      Ja du har jo også en del opphold og det er hyggelig når du legger ut noe..og jeg leser så si alltid innlegga dine <3 Ja litt stell kan være deilig...men blir ikke ofte annet enn en dusj her altså.. Klem <3

    3. Min kur STINKER! 😀
      Jeg har ennå ikke funnet EN kjøpekur som slår min hjemmelagde kur bestående av eggeplommer og olje. Et par kan riktignok måle seg med, men er ikke bedre. Og med shampo og balsam etterpå lukter håret godt også.
      Ha en fin kveld, vakre! <3

    4. Ei_heks: Uff da..hehe.. :)) Jeg bruker veldig sjelden hårkur og merker vel ikke så mye forskjell.. Men en hjemmelaget er nok minst like bra … 🙂 Takk og klem til fine deg <3

    5. Ja, det er godt med en hårkur av og til. Jeg skrev et innlegg om hår selv i dag, men vet ikke om jeg skal poste det. Må tenke litt først. Man rekker ikke å blogge hver dag bestandig, men det er så fint at når du legger ut nytt, så ser jeg deg!!!! Klemsiklem 🙂

    6. Sikkert godt med en blogg pause..når man føler for det…jeg føler jeg går glipp av så mye..så må innom hver dag…hihih..men går nok ikke glipp av så mye…er bare følelsen…Du må ha en god kveld! og et flott bilde av deg!

    7. Jeg tenker at det ikke må bli stress rundt det å kommentere osv… For de fleste av oss er jo dette en hobby, og da må man jo ha tid og lyst til å “delta”. Kos deg med blogg og kommentarer når du har ork. Det holder i massevis. Vakker er du uten sminke også 😉

    8. Føles lenge siden ja. 😉 Jeg har ikke hatt overskudd til det selv, og har vært lite inne og lest hos andre også. Koselig å se deg. Flott uansett du 🙂

    9. Du er en flott og vakker dame du Anne og alle aldre har sin sjarme. En hårkur er en deilig ting og gjøre en gang i blant og selv bruker jeg Moroccanoil produkter. Men koselig og se deg her når jeg selv tok turen innom. Ønsker deg en fortsatt fin kveld :-))

    10. Synes jeg ser en riktig så flott 56-åring her jeg! Godt å unne seg litt egenpleie i form av en hårkur. Jeg tenker når du skriver at du har hatt to bloggfrie dager, hvor flott. Det er å ta vare på seg selv, og det bør en innimellom. Jeg kan ikke med hånda på hjertet si at jeg er innom og leser andres blogger når jeg tar en dag eller fem fri. Jeg har heller ikke dårlig samvittighet pga. det. De dagene jeg er innom, da kan det være at jeg klikker bakover i innleggene til nære bloggvenner, for å se hva de har drevet med i det siste. Men noen har jeg på Instagram og å gi en “like” der på bilder / innlegg på bloggfrie dager, er noe som også skjer. I dag blogger jeg ikke, men jeg har lest og skrevet på ditt innlegg her. En gjør det en føler for, og vi er da gammel nok til å ha full kontroll selv 😉

    11. Jeg synes du ser fantastisk flott ut! 🙂 Har venninner som opererer og sprøyter inn både det ene og det andre. Det er flott en stund, men resultatet etter flere år blir grusomt. Så går for det naturlige jeg også, selv om det ikke er så flott som på deg. 😉

    12. Skjønner helt hva du mener med det angående blogginga..man bør jo prioritere egne innlegg i stedet for å bruke all oppspart energi på å kun kommentere. Deilig med sånn egentid og dill-dalle litt med seg selv =) Kos deg med dagen, fina <3

    13. Jeg har heller ikke så mye energi til å kommentere de dagene jeg selv ikke orker å blogge, selv om jeg stort sett alltid er innom de bloggene jeg leser fast- det må være lov tenker jeg 🙂 Kommer jeg over innleggene på facebook, så trykker jeg “liker” slik at de i alle fall kan se at jeg har vært der 😀

    14. Elevele: Ja det er jo hyggelig å kommentere og få kommentarer..men man må jo først og fremst orke å lage innlegg.. Jeg også tar en titt innom folk stort sett hver dag… må jo følge med..hehe.. Klem til deg <3

    15. Helene: Ikke sant.. det er jo det å lage innlegg som er gøy.. men liker å ha kontakten med kommentarer også.. så en får finne en balanse som passer :)) Klem og fin kveld til deg <3

    16. Marit: Takk det var koselig å høre det da…har mine rynker og aldersflekker..men heller det enn å se ut som ei “maske”.. Du er da vel mer enn flott nok det jeg har sett <3<3

    17. Søtmonsen ): Nei har man ikke ork til innlegg , orker man ikke kommentere heller..men hyggelig å kommentere når en orker det :)) Og jeg titter innom selv om jeg ikke alltid legger igjen kommentarer :))

    18. toveview: Takker for det :)) Jeg blogger jo mest for å ha litt å pusle med ..men om nakken er for ille må jeg la være å skrive på pc noen dager :))
      Jeg tar stort sett en tur innom hos de/dere jeg følger ..men jeg har stort sett ingen andre ting jeg skal i løpet av en dag..du er jo sååååå aktiv og med på mye :)) Ja man må gjøre det som passer for seg selv..hyggelig med blogg og bloggvenner er det i alle fall 🙂 Klem <3

    19. Hobbystua: Takk for fine ord :)) Har en hårolje i det merket..men ikke prøvd noe annet..:)) Alltid hyggelig når du er innom bloggen..og koselig når du har innlegg også :)) Klem og fin kveld til deg <3<3

    20. Mona L. Torgersen: Enig, men det er hyggelig med kommentarer også..men en får ta det slik det passer :)) Takk så snilt sagt fine du <3

    21. Toini: Jeg er stort sett innom å leser hver dag.. for må jo følge med ja..hehe.. Men å skrive på pc kjenner jeg veldig i nakken så da må jeg kanskje hoppe over å kommentere noen ganger..men liker kontakten med kommentarer også..men får gjøre det når det passer slik:)) Tusen takk :)) Klem til deg <3

    22. natheless: Enig :)) Har lest det og skal kommentere… Ja greit å følge med på bloggen og titte innom andre..så legger man igjen en kommentar når det passer seg slik :)) Stor klem til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg