Åsgårdstrand i Februar..

Nå håper jeg dere ikke er lei av meg og Åsgårdstrand for det kommer nok enda et innlegg fra turen dit i går..hehe… Åsgårdstrand har jo blitt favorittferiestedet vårt etter jeg ble syk, kort vei dit og det har alt man trenger for å kose seg ..Hotell, kafè og badestrand og en rolig og fin atmosfære..

Og nå har vi jo opplevd stedet til alle årstider også, men da uten overnatting ..det får bli i sommerferien.

Er jo ekstra idyllisk om sommeren , men fint der nå også syns jeg..

Som dere ser blåste det ganske mye i går..

veldig glatt å gå ei runde, men fikk da “kreka” oss ned til stranda og bortom båthavna..

Mannen la inn ei treningsøkt….

#Åsgårdstrand #visitvestfold

22 kommentarer
    1. Så flott og herlig 😀 Madammen hadde jo en onkel som bodde der, men de flytta til Horten, Fikk tatt noen turer dit likevel. Og jeg var på en ledersamling på hotellet nede ved sjøen.. faktisk rett før jul. Da fikk jeg og en damekollega herfra et helt brett med halvlitre med øl nedover nakken 😀 Gudbedre den lukta når jeg åpna plastposen hjemme og tok ut dressen.. Men vi fikk aldri en krone i erstatning eller en unnskyldning,.. men det er nå glemt 😀

    2. så utrolig vakkert og pent det er i Åsgårdstrand. ser ut som en virkelig ferieperle og et idyll av et sted. her vil jeg tro det kan oppstå mange romanser og mye kjærlighet i solnedgangen og på sommeren
      Kan du vær så snill ta en tur innom min blogg? Legge igjen en kommentar?

    3. Blir ikke lei av Åsgårstrand vet du 🙂 Fint der i alt slags vær 🙂 Koselig med en tur dit, selv om det var kaldt, ikke sant 🙂 klemmer <3

    4. Nydelige bilder. Det fine med blåsten om dagen er at flaggene viser seg fra sin beste side og understreker idyllen. I alle fall på bildene. 😉
      Ha en god kveld med din kjære, frøken. <3

    5. Joachim Hovland Vik: Takker for hyggelig kommentar :)) Ja sommeren byr nok på noen romanser.. i alle fall veldig koselig sted :)) Ser innom deg..

    6. dedicat: Takker så mye :)) Vi har positive opplevelser fra hotellet..heldigvis sluppet å bli”drukna”i øl..hehe… En erstatning hadde vært på sin plass… Ønsker deg ei fin ny uke :))

    7. Superflotte bilder. Ble så misunnelig på de fine bildene at jeg måtte finne ut hvor langt det var til Åsgårdstrand fra oss på Hønefoss. Det var overkommelig, så vi får forsøke å få til en tur dit en gang

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg