Da ble di nok glade…vakker himmel..og “drømmeskjørtet”…

Her blir det et tre i ett innlegg.. Først et lite bidrag til Ei-heks sin oppfordring om å glede noen, HER kan du se det innlegget..om det så bare var med et lite smil, eller andre hyggelige ting..

Jeg smiler ofte til de jeg møter, men er det noen som skal selge eller dele ut noe..tar jeg ofte på meg ei litt utilnærmelig “mine” å går fort forbi. Men da jeg var innom butikken her om dagen var det noen damer som sto å delte ut poser fra en strømleverandør til folk ..jeg smilte høflig og tok i mot…og gikk så raskt videre…og det var jo sikkert fint for dem å få delt ut det de sto der med.. så litt snill var jeg vel ..?

Og mannen fikk sjokoladen så da var jeg jo dobbelt hyggelig syns jeg..jeg tok bare en liten bit selv først..hehe..

 

Under her er dagens himmel ved middagstider, ikke rosa enda som den ble etterpå, men synes lyset var så fint..

 

Og da jeg var innom FB i sta dukka det opp en link fra bladet ELLE, med bilder fra ei motevisning med trender for 2019..og der dukka bildet av dette skjørtet opp…og det var skikkelig fint syns jeg…(bildet er “lånt” )

#blogg #Mjøndalen #strøm #mote #natur

20 kommentarer

Siste innlegg