Når man har for mye å blogge om…

Jeg har så mye som svirrer rundt i topplokket av blogginnlegg jeg kan lage, at jeg noen ganger lar være å legge ut noe fordi jeg ikke orker å velge..hehe…eller fordi jeg prøver å finne ut hvordan jeg kan gjøre det kortfattet..

Ser ofte at jeg kan ha nesten like bra,bra i min målestokk, med folk som er innom bloggen på dager uten innlegg som på dager med… det sier kanskje en del om innlegga jeg legger ut..#lol

Obs , mine innlegg er ofte ment litt humoristisk, ikke som en ting jeg går å tenker mye på…(jeg er nok i overkant glad i å bruke ironi..som jo ikke er så lett å skjønne når man ikke ser ansiktsuttrykk osv..)

Nå kan dere jo få se blomstene jeg har i stua akkurat nå og kooooooose dere med det !

#blogging #tulipaner

22 kommentarer
    1. nei ikke alltid det skal være så lett hi hi ,det hender jeg tenker litt på hva jeg skal legge ut i neste innlegg,dagens tur i dag blir iallefall delt opp i 3 innlegg,kanskje det er det som skal til innimellom,vakkert pyntet bord hos deg,en påminning om att jeg kanskje skulle ryddet mitt :=)

    2. fruensvilje.blogg .no: Hehe..kunne hatt større problemer… :)) Ja man tar jo bilder og har lyst til å ha dem på bloggen..og det er jo koselig å se bilder fra tur og vakker natur.. :))..Takk, greit å ha det ryddig der en tar bilder i alle fall… 😉

    3. Ja, jeg undret meg også litt over nesten like mange inne på de dagene jeg ikke blogget nå .. Jeg hadde godt av en pause, og det er den første jeg har hatt faktisk, noen gang.. Det er en del utfordringer på gang her og der nå , og det passer meg utmerket midt i alt som skjedde. Lettvint.. 🙂 klemmer <3

    4. frodith: Er vel kanskje det at man har faste følgere som titter innom uansett :)) Ja det skjønner jeg godt at du trang nå.. livet først..så bloggen :)) Klem <3

    5. Ler ikke alt man skjønner her inne.. men like greit for min del 🙂 Syns du er både klar og kortfattet 🙂 Og ironi?? ka farsken er livet uten en solid porsjon med det.. og gjerne sjølironi så det holder 🙂

    6. dedicat: Man trenger ikke skjønne alt nei..hehe.. :)) Så bra :)) Ja du er flink til å bruke ironi på en “snerten” måte syns jeg… :))

    7. Man har alltids noe man kan skrive om men av og kan det bare godt og ta en pause. Ellers er det bra at januar snart er over. Det blir fest hos mine foreldre til våren. Begge fyller 90 år med 1 mnd forskjell. Blir ikke så stort selskap men far har 5 søsken på Sørlandet som kommer. Så vi er i gang med planleggingen. Ha en fin kveld.

    8. Helge: Det er sant..noen avbrekk må man ha :)) Ja nå er det deilig at det går mot vår.. 🙂 Oj så bra at begge fortsatt lever..da har du nok gode gener .. Blir nok ei trivelig feiring..best med selskap som ikke er så store syns jeg :)) Takk det samme til deg :))

    9. ..ja det kan jo egentlig være et lite problem begge veier, det..å enten ikke ha noe å skrive om – eller ha så mye at man ikke helt vet hvor man skal starte, hehe =P Jeg har vel egentlig myyye jeg kunne blogga om – men klarer ikke å bli enig med meg selv om jeg skal bli en “hverdagsblogger” som blogger om alt mulig (er vel litt redd for at folk skal bli “lei” gnålet mitt da, hehe )- eller om jeg skal holde meg til den sjangeren jeg starta med – kun mest mulig tur-relatert..for da vil det automatisk bli få innlegg, siden det er begrensa hvor mye turer jeg tar i løpet av en dag eller ei uke =D
      Jeg liker i alle fall bloggen din – med humor, ironi og hele pakka <3 Og det var flotte blomster du hadde å vise oss =) Ha en fortsatt flottersfin kveld, da. Klemz <3

    10. Helene: Ikke sant :)) Ja jeg tenker også at om jeg legger ut for mye “småtteri” oppleves det kanskje som “spam”særlig siden jeg også deler innlegga på FB ..men det er jo slike småting jeg selvs syns det kan være hyggelig å se hos andre.. i tillegg til mer “seriøse” innlegg.. så vi får nok ikke tenke så mye hva som passer for andre..men hva vi selv har lyst til :)) Takker for hyggelige ord :)) Klem <3

    11. Så heldig du er da..eller ikke…hihih..Flotte blomster har du ihvertfall..og jeg hadde en sånn tulipan med på fotoshoot i dag jeg…ble mange flotte bilder! hihih Ha en god kveld!

    12. Vet hvordan det er. Hodet bobler over noen ganger. Da tenker jeg at om jeg hadde hatt like mye energi som ideer, hadde jeg vært et superenergisk overskuddsmenneske. 😀 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg