Blomstertopp og bustesveis…

Kjøpte meg ei T-skjorte med litt blomsterpynt på Cubus i dag, den kan jo være fin inni ei cardigan eller dressjakke. Kosta bare 99 kr også. Da jeg kom hjem tenkte jeg at jeg ville lage et lite innlegg om “handelen”.. men så hadde jeg ikke ordna håret før jeg dro i dag og orka ikke sette i gang med det.. og da var det kjekt med pannebåndet som satt på fra handleturen( jeg er stort sett litt bustete på håret sånn til hverdags..hehe..), så jeg tenkte jeg fikk beholde det på mens jeg tok bilde også.. 

Sånn helt hverdagslig…

Men etter jeg tok av pannebåndet rufsa jeg litt i håret, også ble det jo på en måte litt “kult” så da måtte jeg ta bilde av bustesveisen også, som jeg tok lyse striper i her om dagen.. Hadde kanskje gjort seg med et “filter” på den usminka huden men sånt kan jeg ikke noe om..også er det jo greit å vise at man faktisk er godt voksen også

Så ble det et antrekksbilde til også når jeg først hadde “fiksa” sveisen…

Se bort i fra refleksvest og annet rot i bakgrunnen ….(..nå ser dere det nok ikke i alle fall…) #antrekk #hår #Cubus #home #mote

30 kommentarer
    1. Du, jeg synes godt du kan gå med sånn “rufsesveis” jeg. Synes det er kult når håret ser litt sånn halvveis tilfeldig ut, er for eksempel alltid mye mer fornøyd med fletter jeg lager dagen etter når de er bustete 😀
      Kul topp også! Det er så mange fine t-skjorter og gensere med broderier på om dagen.

    2. Tattavkvinnene: Kan syns det på andre , men mitt detter så fort ned..hehe..men takk :)) Ja pynter opp med litt broderier, selv om jeg oftest kler meg helt “anonymt”.. <3<3

    3. fruensvilje.blogg .no: Ja den er anvendelig og fin syns jeg :)) HEHE.. halv-vissen blomst..stumtjener med klær osv.. men kunne vært værre..:))

    4. Mye fint man kan få for en billig penge. Det passer alltid til noe og litt rufs i klesveien og ellers er bare deilig innimellom.

    5. Helge: Det er sant, men gjelds å tenke litt på hva en kommer til å bruke også :)) Ja litt avslappa og rufsete er det man ofte bruker mest :)) Fin kveld til deg :))

    6. Ja du var da super fin med det rufsete håret..og hadde du ikke sagt noe..så ville jeg trodd det skulle være sånn…og når du viste de andre bildene uten pannebåndet, ja da var de andre mye finere en det med pannebåndet….Flott er du!! og filter…nei..vi er godt voksne..og det skal synes…sånn er det…hihih…genseren ser jo kjempe fint ut..ja..man kan nok få mye billige nå..om man går i butikken..hihih Ha en god kveld!

    7. Synes både t-skjorten og “bustesveisen” var stilig. Det er greit å vise Sannheten og ikke bare glansbilder. Og rot…det ser jeg overhodet ikke. Jeg regner jo med at du bor der og at det ikke er et utstillingsvindu 🙂

    8. margarites: Takker så mye :)) Enig, kan bli litt mye filter og retusjeringer rundt om.. :)) Hehe.. tenkte jeg burde rydda vekk fra “stumtjeneren” i bakgrunnen f.eks

    9. Toini: Takker for det, ja kan være fint med litt rufs..men mitt hår er så bløtt at det faller sammen etter noen sekunder..hehe.. Ja vi kan jo ikke se ut som vi gjorde i ungdommen det hadde blitt litt feil.. men moro å føle seg sånn nogenlunde vel med klær og hår 🙂 Klem til deg <3

    10. Likte den bustesveisen jeg, og du ser jo ellers helt fantastisk ut! 🙂 Jepp, lurt å nevne refleksvesten, for nå så sikkert alle etter den før de så noe som helst annet på det bildet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg