Det her var jeg med på !

Fortalte jo tidligere i vinter (HER) at jeg var på en fotojobb i Oslo , og at jeg skulle fortelle senere hva det var for slags jobb. Jeg var altså modell for Norsk Ukeblad .Noe jeg var ganske ofte før, men nå var det 6-7 år siden sist . Både fordi jeg ble syk og fordi stylisten som pleide å kontakte meg slutta å jobbe der bl.a..

Men nå ble jeg altså kontakta igjen av en kjempeflink stylist som heter Karen Eriksen..og hun har også en blogg med bl.a mye flott antrekksinspirasjon og gode tips, den kan du se HER

Bladet jeg er med i kommer neste uke, men siden dette bildet står på trykk i denne ukas N.U avslørte jeg “hemmeligheten”nå..hehe… 

Dagens lunsj og litt lesestoff…

#norskukeblad #blogg

 

 

 

 

30 kommentarer
    1. Sjelden jeg kjøper ukeblader men gjør det vel til uka når du viser oss dette. Det er kaldt om dagen så ulltøy er tingen da, må skaffe meg en god stilongs, den jeg bruker er mere halv enn hel. Middagen er tatt så nå venter en kopp kaffe og litt TV.
      Ha en fin kveld.

    2. så flott bilde da,ja du skal se jeg kjøper ukebladet på torsdag for da skal jeg uansett bortover :=) og da er du ene og alene grunnen for att jeg kjøper det hi hi ,for vanligvis er det hjemmet jeg kjøper

    3. Åh så moro, da..du har det sikkert kjempegøy når du er på sånne jobber =) ..bruker ALDRI å kjøpe ukeblader av noe slag – men ser ikke bort i fra at jeg må nok bort å titte litt..er jeg heldig, kjøper eine venninna mi det – for hun er veeeldig glad i alt sånt lesestoff 😉 Ha en super kveld videre =) Klemz

    4. Helene: Takk, ja jeg syns det er gøy..blir jo sliten..men er positivt påfyll også :)) Ja det går an å ta en titt i butikken..om det ikke er plast rundt :)) Eller så dukker det nok opp hos noen du kjenner eller på tannlegekontoret eller noe slikt etter hvert..hehe… Klem og fin kveld til deg også<3

    5. fruensvilje.blogg .no: Takker :)) Bare det bilde bakerst denne uka da..:)) Hehe.. du kan jo bla litt i det i butikken bare..men N.U har jo mye fint stoff de så det sikkert noe annet du kan “kose”deg med der også :))

    6. Helge: Så hyggelig..ellers får du se om du kan sniktitte litt i det i butikken ..men koselig med et blad i huset også :)) Ja nå må man kle seg godt.. Høres bra ut, kos deg med kvelden :))

    7. Så moro 🙂 Jeg skal helt klart kjøpe bladet, å gi til mamma. Hun vil ha det uansett, og synes nok det er moro at jeg kjenner deg 🙂 Herlig <3 klemmer <3

    8. Så stilig..ja du er den fødte modell..og så gøy at du har fortsatt…Må kanskje kjøpe ukebladet til uken da…hihih.. ha en god kveld!

    9. Så artig dette er Anne,og du er jo så fin og delikat i hva som helst av klær så er nok ingen sak og kle opp deg:-)) Og ukebladene får jeg som regel uken etter av min mamma,så jeg skal nok se ja.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg