Smoothie !

I 2018 blir det bare smoothie og grønne blader på meg…. NOT ! Jeg gjør slik jeg pleier, spiser grei mat som jeg tror/vet er bra for meg noen ganger og så blir det noe jeg vet IKKE er så bra innimellom også..men satser på mest av det første..

Men altså i går lagde jeg meg en smoothie som var enkel å lage og smakte godt.. og siden ingrediensene allerede var i hus lagde jeg i dag også…

Lager den ganske tykk ..også må den være skikkelig kald…

Til en porsjon som holder til to personer brukte jeg en halv pakke frukt/bær,et beger yoghurt..og fylte på med juice til den var passe tykk

I dag tok jeg først et glass alene..og så et til sammen med mannen da han  kom hjem…

#smoothie #mat

36 kommentarer
    1. Vettu DET var en smoothie jeg faktisk kunne tenkt meg å prøvd! Den så skikkelig god ut:))))
      Måtte le litt av den første setningen,allerede før jeg leste NOT tenkte jeg du tøysa med meg. Har liksom begynt å “kjenne” deg litt og har skjønt du liker det gode liv,at alt er lov med måte,så lenge man er sunn og frisk i bunnlinja 🙂 hihi
      Men ikke så fælt med noe sånn der sunt når det ser så frisk og godt ut:))))

    2. Jeg elsker smoothie…bakdelen er at i disse deilige drikkene er litt kalde på denne årstiden. Så for min del blir det mest sånt på sommerstid 🙂 Men det fristet dette her, så kanskje jeg må til med litt smoothie jeg også nå i helga? 😀
      God helgeklem til deg <3

    3. Eva: Er litt typisk sommer ja..men smaker godt nå også om man har det varmt i stua.. :)) God helg og stor klem tilbake til deg også <3

    4. wenchepia: God og lettvint med ferdig frukt/bær som bare kan helles oppi.. )) Hehe..ja man kjenner hverandre litt etter hvert her på bloggen.. 🙂 Nei det må jo være litt godt også… ellers er det jo ikke noe kos <3<3

    5. Deilig med smoothie 😀 Og jeg gjør som deg- spiser hovedsakelig sunn og bra mat og skeier litt ut innimellom 😉 Har nettopp trykt i meg nystekte horn jeg har laget i dag, og litt seinere blir det taco 🙂 ha ha

    6. Godt med smoothie, og din så veldig god ut. Lager meg det for sjelden. Litt fordi mannen min ikke er så glad i det, men det hender jeg lager meg det når jeg er alene. Sunt og godt. 🙂
      Ellers er jeg som deg, litt sunt og litt man bare har lyst på der og da 😉
      Nekter meg egentlig ikke noe, men spiser det usunne sjeldnere og i mindre mengder. 🙂
      Har jeg lyst, har jeg lov…er mitt motto. Og noen ganger henger jeg på : har du vett, lar du vær 😉
      Kos dere! 🙂 Klem

    7. Den der så både fristende og fin ut! Jeg glemmer liksom bort at jeg kan lage smoothie, og det er supert å ha noe sunt å kose seg med istedenfor alt det usunne som dukker opp innimellom 🙂 Nyt fredagskvelden.

    8. Jeg er hektet på smothie…, lager hver dag før frokost(som er nå for meg i dag…:) Jeg lager den av frosne bær, banan, yoghurt og eplejuice. Sjelden jeg varierer annet enn på bær og yoghurt . Men jeg gir alltid bærene et oppkok, koker gjerne opp så jeg har til to dager, om de ikke er norske da. For det bør man gjøre pga. bakterier, alltid koke bærene først, selv om det blir litt ekstra arbeid. Og drikkes med sugerør da, smaker mye bedre…:)
      Lekre bilder forresten

    9. maiken: Jeg gjør det bare av og til..men nå står blenderen lettvint til så kanskje vi skal lage oftere nå 🙂 Har hørt man bør koke opp de utenlandske bæra ja.. Om sommeren må jeg ha sugerør… det hører liksom med ute på verandaen.. .. <3

    10. margarites: Takk.. Ikke så ofte vi lager heller..men nå står blenderen lettvint til.. så skal lage oftere tenker jeg :)) Det er kjempegodt… Kos deg du også <3

    11. HeidiElise: Takker :)) Lager ikke så ofte her heller..men kommer på det innimellom..:)) Ja litt både og tror jeg er best i lengden..Fint motto.. jeg tenker litt sånn alt med måte.. og sunn fornuft:)) Klem og fin kveld til deg <3

    12. Ser så deilig ut!! JEg er ikke flink å lage sånn..men prøvde en periode i sommer…uten yougurten da…hihihihdet liker jeg ikke..

    13. natheless: Ja det er friskt og deilig..også føler man i alle fall at det er bra å drikke det.. fem om dagen… :)) Klem og fin kveld du også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg