Godt nyttår !

Riktig godt nyttår til alle som er innom bloggen min ! Her var gutta å spiste med oss i går, og det er alltid koselig …da kan jeg slappe av selv om det er “gjester” her…de hører liksom til og føler seg heldigvis som hjemme selv om de bor for seg selv..

2018 blir forhåpentligvis et fint år, men som alle andre år får det vel sine opp og nedturer…men vi satser på mest bra !

Var jo ikke klarvær i går, men vi hadde fint utsyn til fyrverkeriet fra verandaen i leiligheten..

God mat, tv og litt spill ..og jeg tok et glass hvitvin til maten som jeg fikk av gutta på bursdagen min…Gløggen var uten vin..men god for det..

Denne søte flaska her var vertinnegave til meg…men den sparer jeg til sommeren tenker jeg…

#Mjøndalen #nyttår

28 kommentarer
    1. Så bra at du hadde en koselig og avslappende kveld, da =) Du har nok dessverre rett – det blir nok både opp- og nedturer..men krysser fingrene for at du får et år med hovedvekta på oppturene <3 Ha en riktig god dag videre, og godt nyttår <3 Klemz

    2. Så fine bilder, ser ut som en koselig kveld. Steka så god ut da. Koselig at gutta stakk innom igjen…Godt Nytt År….kos deg 🙂

    3. Godt med “gjester” som man kan slappe av sammen med! Ja, oppturer og nedturer er det hvert år. Så er det bare å krysse fingrene for at nedturene ikke blir så dype og langvarige, samme hva de måtte komme av. Hvis vi ikke opplevde NOE som var utfordrende, så ville vi kanskje heller ikke evne å glede oss over det som er bra? Men…noen ganger føles jo livet nokså urettferdig – når det hoper seg opp med hindringer og ting som er leit! Vi satser på at 2018 bringer med seg mye godt, og NOE styrer vi med hva slags innstilling og hva slags fokus vi velger å ha! <3

    4. Ser ut som dere hadde en flott feiring! og her har vi også flott utsyn..men mye tåke i går..så kun de som ble fyrt opp nede på veien..Men jeg er ikke så opptatt av det…må passe mer på hundene en å se ut..Tok ikke et eneste bilde i går kveld jeg..andre får ta fine rakettbilder…Ha en god kveld og et riktig godt nytt år!

    5. Toini: Takk det var det :)9 Ja ikke den beste sikten her heller..men grei nok :)) Viktigst å passe på hundene..men alltid gøy å ta bilder da… Nyttårsklem og fin kveld videre til deg <3

    6. karidansen: Ja deilig at det ikke er så høytidelig…ser litt på tv og koser oss :)) Ja litt utfordringer må til..men helst ikke slike der en bekymrer seg for de en er glad i… :)) Viktig å kose seg med det som ER bra selv oppi vanskelige ting…. Satser på et fint 2018 <3

    7. Helene: Takk det var koselig ja :)) Ja litt er det alltid..bekymringer tar liksom aldri slutt.. Men satser på mye bra ja.. Fin kveld og stor klem til deg <3

    8. Pakka sammen jula i går. Like greit og bli kvitt alt sammen, nå kan hverdagen komme. La juletinga mine i boden og syns det var greit nok. Men det er jo de som har pynt helt til februar og går på juletrefester til slutten av januar.

    9. Helge: Litt godt å få det vekk..men koselig med jula en stund også..men nå holdt det :)) Ja husker jo som barn og da gutta var små.. at jula varte lenge… Gode ønsker for 2018 til deg :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg