På bordet !

Det enkle er ofte det beste… som Jesus pleide å si ! (..hehe… det var vel Rema sitt slagord tror jeg, men det med Jesus var en replikk i en Norsk  film vi så i jula.. og sånne typer kommentarer syns jeg er litt gøy da.. )

Men altså .. her er noen bilder fra bordekkinga her i huset i jula.. og som dere ser liker jeg(for det er jeg som dekker bordet) at det er enkelt , så det ikke er så mye å flytte på når en skal spise..

Og som dere kanskje har fått med dere var det bare gutta som har vært her i jula.. så da er det dekket til fire..

Bordet til middag på julaften…

Den englelysestaken tok jeg vare på etter mamma .. og Finn krystall- glass har vi samlet på og var ofte gave fra mamma og pappa…

Avslappa stemning til kaffen , med tv, iskake og kjøpte kransekakestenger… 

Kaffeserviset er som jeg har nevnt før, en bursdagsgave fra eldste søster for mange år siden..

Fra frokost 1. juledag.. da er den hvite duken tatt av og vasket…

#pådekking #servise #glass #hjem #juletider

30 kommentarer

Siste innlegg