Fint motiv langs “bygdeveien”…

Dette “huset” står langs veien over bygda fra Nedre Eiker der jeg bor og over til Øvre Eiker som er nabokommunen.. Det ligger rett ved der ei klassevenninne fra barndommen bodde.. 

Jeg klarer ikke å huske om det var i bruk på noen måte på den tida jeg var i skolealder..

Jeg har ofte tenkt på å stoppe å ta bilder av det, og nå er det endelig gjort, jeg syns de tjærebrune veggene er fine som motiv ..kanskje jeg skulle ta noen antrekksbilder her en gang…eller veggene står seg fint alene syns jeg…

Fra en “svunnen tid”..men fortsatt står det her..

Nostalgi…

Syns “beplantningen” passa bra til huset…

Lurer på hva som har foregått bak de lukka vinduene før i tida… 

Litt lenger oppe på bygda står disse trærne på rekke og rad…. #nedreeiker #øvreeiker

28 kommentarer

Siste innlegg