Koselig kveld..

Har vært koselig med søstrene mine på besøk i kveld.. som noen så i forrige innlegg ble den feira en del på etterskudd ,dagen var jo 4 Desember…

Litt rart uten mamma som alltid pleide å være med når det var bursdager..men vi fikk prata litt om henne og hvor fin hun var.. så hun var på en måte med i år også…

Nå har jeg bare vært innom å kommentert hos et par bursdagsbarn her på bloggen….for nå skal jeg snart legge meg, så kommer sterkere tilbake i morgen tenker jeg.

Bare et bilde av serviset jeg dekket på med i dag, det fikk jeg i gave av storesøsteren min for veldig mange år siden..og det brukes i hele Desember..og resten av jula.. Litt flere bilder av gaver og sånt får jeg legge ut i morgen eller sener… God natt og fin morgendag til alle som er innom !

#blogg #mjøndalen

28 kommentarer

Siste innlegg