Jul i stua og på bloggen !

Først vil jeg anbefale et par blogger som skaper litt ekstra hygge nå i førjulkstida ! Ja det er mange blogger jeg gjerne skulle anbefalt ..men de to her har lagt mye arbeide i å ha adventsfortellig og kalender på bloggen hver dag før jul..

Hos Natheless kan du lese en nydelig adventshistorie med stemningsfulle tegninger til.. bare se HER.. Og hos Frodith HER kan du se hva Salt og Pepper (to aktive tøyrotter)driver på med i førjulstida..og  svare på morsomme oppgaver og ha mulighet til å vinne fine premier..

Her hos oss er det meste av julepynten fremme nå, har ikke så mye som vi hadde i huset og da gutta var små..

Røde lys blir bytta til glitrende gull-lys på julaften..Duken her har jeg fått av farmor da hun levde, hun drev mye med håndarbeide, men jeg er usikker på om hun har laget eller kjøpt denne.. jeg liker den i alle fall.

Nå skal mannen hente det kunstige juletreet i boden.. så får vi se om det blir pynta i kveld..

#blogg #advetstid

 

38 kommentarer
    1. det er ikke mye som skal til for å skape julestemning i heimen,den kommer med juletreet og lysene :)) hos oss kom det litt nermere med snøen i dag,kos dokke med pynting av tre da om dere tar det i kveld

    2. Det er så mange som pynter juletreet så tidlig! Er kanskje pga mange som har plastik, og da kan det jo bare stå..kos deg med pynting! Ha en god kveld!

    3. Koselig hos deg 🙂 Tusen takk for reklame Annebe, det går litt i full fart her, og godt med litt gode ord og fin reklame <3 Klemmer <3

    4. Å det er så koselig med jul i stua! Her er det ikke så mye pynt foreløpig… men snart kommer prinsessa hjem, og da blir det nok futt i opplegget, hehe…. klemmer <3

    5. Tusen takk for snille ord. Gøy om andre kan glede seg med det vi gjør i advent. Koselig med litt aktivitet her. Du er da fantastisk selv til å lage koselige innlegg. Lykke til med juletrepyntingen din! Jeg venter til nærmere jul tror jeg. 🙂

    6. natheless: Bare hyggelig.. er jo vi som leser hos deg som skal takke <3 Fikk pynta det i kveld.. liker å ta det ned rett etter nyttårsaften.. så greit å starte litt tidlig <3

    7. Ingrid: Jeg har ikke gjort så mye annet til jul.. men da har jeg tid til de pakkene jeg skal ha og innkjøp av mat til uka… :)) Ja man blir glad i å ha det litt enkelt når barna har flyttet ut <3<3

    8. Toini: Har gjort det de siste åra..passer bra for søstrene mine kommer på forsinka bursdagsfeiring hos meg i morgen <3 klem til deg <3

    9. mimremor: Takk.. men har ikke gjort noe annet til jul enda.. pakker og mat får jeg tenke på neste uke :)) Så her er det lite stress… Klem og fin morgendag til deg <3

    10. Kos deg i adventstiden. Her holder jeg på til de store gullmedalje. Synes aldri at jeg blir ferdig. Det går i lilla her, men nå fikk du meg på en ide. I stede for de røde lysene jeg pleier å bruke i julen, så er de med glitter mye penere. Jeg har lilla med glitter. Takk for tipset 🙂

    11. Så koselig med lun julehygge <3 Jeg har også fått pyntet litt. Og treet er på plass. Var så spent på det, siden jeg kjøpte det til halv pris etter jul i fjor, og jeg fikk jo aldri sett hvordan det var 😉 Men det var flott. Skikkelig glad for det treet.
      Her har vi også fått julesnø. Men den regner nok bort senere i uka 🙁 Vi får nyte den så lenge vi har den i alle fall 🙂
      Koselig med juleblogger også. Jeg er innom og leser litt iblant, men har ikke energi til å delta, så langt. Koser meg med å kikke og lese. Men nå har jeg ikke hatt nett på flere dager, så ligger langt etter i lesingen også. Fikk nettet endelig tilbake i dag.
      Ha en fortsatt fin førjulstid. God klem <3

    12. Åååå så koselig da 🙂 Her er det litt pynting hver dag. De bloggene derer supre. Er innom og leser nesten hver dag 🙂 Ha en nydelig kveld kjære du og stor god klæm <3

    13. Så koselig! 🙂 Tror vi er flere som pynter tidligere og mindre enn før. 😉 Bare juletreet tar jo lang tid. Artig å lese i kommentaarfeltet at det er flere enn meg som kjøpte juletre til halv pris etter jula i fjor 🙂 Kos deg og nyt adventstida. 🙂

    14. Pynten kom på plass. Juletreet står klart til skue og lyst… Det var godt å hive seg rundt å få tingene på plass.
      Datteren min påpekte at jeg hadde ikke pyntet til jul i forrige uke.. Det var ikke kjekt å høre så da måtte jeg bare ta et tak hjemme og.
      Godt med alt som er gjort. Nå skal det nytes.:)

    15. Eva: Takk, ja med rødt og levende lys blir det fin stemning :)) Mange fine slike trær..og godt man er fornøyd :)) Snø nå er pent..<3 Nei man orker ikke alt mulig.. jeg går jo mest her hjemme så da blir det en titt innom bloggene i løpet av dagen.. Kjedelig uten nett...blitt så vant til å ha det .. Klem og fin dag videre til deg <3<3

    16. Etdiktomdagen: Koselig å ha det litt på forhånd også.. Før pynta vi treet lille julaften..men deilig å ha det klart også :)) Fin dag videre <3

    17. due: Takk det samme.. Ja så du” hang litt etter “med gjøremål.. Bare pynter litt..kjøper noen få gaver og litt ekstra mat ..så ikke så mye stress her… Glitter gjør seg fint i jula syns jeg.. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg