Litt glitter i desember ! (Antrekk 50+)

Det finnes jo så mange fine gensere med julemotiver, men det har ikke jeg kjøpt meg enda.. Men jeg har et par gensere som glitrer litt ..og de kan det  jo være fint å bruke på denne tida av året..

Mange liker å pynte seg veldig, og det må jo være lov om man har lyst.. Jeg liker å holde det litt enkelt med kanskje en detalj som pynter opp… som litt glitter i stoffet på genseren for eksempel.

Klær som ikke brukes så ofte syns jeg det er greit å kjøpe billig i en kjedebutikk..

Denne svarte kjøpte jeg på Cubus for mange år siden..

Man trenger ikke ligne et juletre for å skinne litt ekstra…

Denne grønne er fra H&M.. og buksa er fra Vila… Som dere ser er dette bildet tatt før snøen kom…

Hadde jeg ikke hatt så bløtt hår skulle jeg satt det opp , men det er bare ikke mulig for meg…hehe… #Cubus #antrekk 

40 kommentarer

Siste innlegg