Det er miiiin dag i dag..herregud for en herlig daaag… hehe…

Ja som sikkert flere har fått med seg har jeg bursdag i dag..hele 56 år ! Da jeg var yngre syntes jeg det var SKIKKELIG gammal.. nå syns jeg det er LITT gammal..hehe..

Feira jo dagen med guttene i forrige uke HER.. og eldste sønn kom innom å spiste her etter jobben i dag ..

Så har jeg fått et veldig hyggelig bursdagsinnlegg hos Frodith.. HER , hun har også en julekalender der man kan vinne fine premier hver dag frem til julaften…

Fikk pakke av mannen i dag tidlig.. Men jeg var med å kjøpte den selv altså..hehe.. vi er jo ikke så nøye på det der med gaver lenger, for vi kjøper det vi har lyst på eller trenger “hele tida”.. Men da vi var å handla på lørdag ville han så gjerne at jeg skulle kjøpe meg noe, så da valgte jeg meg en parfyme siden jeg ikke kom på noe annet spesielt jeg ønska meg…

Også fikk jeg de kjempefine vottene her av ei venninne som jeg tok en kaffe med på formiddagen i dag… og de har hun strikka selv…

#parfyme #votter

 

48 kommentarer

Siste innlegg