Dagen så langt ! (Hjemme og i Drammen.. )

Ja som dere sikkert vet uten at jeg bør fortelle det er det 1. søndag i advent i dag.. Jeg pleier å ha pynta til jul (bortsett fra juletre) før denne dagen..men ikke i år, så fant frem litt i full fart på morgenen i dag..

Hadde adventsstake da vi bodde i huset.. men den leverte vi på Maritastiftelsen.. så nå blir det bare å tenne litt lys sånn “diverse” steder i stua..går i grunnen helt fint det også..

Egentlig har jeg en “vondt i hode dag” men trang litt frisk luft og siden det ikke ble tur til Drammen i går, tok vi ei lita runde der…

Ikke det flotteste juletreet kanskje, men lyser nok pent i mørket…

Tok en kaffekopp…

Så at det var kommet sjørøvere til byen…

#sabeltann ..

Lydkulene er alltid fine…

Noen flammer i den bålpanna så er julestemningen der..

#drammen #starbucks

24 kommentarer
    1. Det er fint utover nå med masse fra ymse balkonger. Det er folk fra mange kulturer i Drammen og da pynter man deretter. Det er noen som har helt dilla og pynter både hus og hage med lys – slik som i USA. Det er fint med pynt men alt med måte. Her blir det middag. Ha en fin kveld.

    2. Koselig med en søndagstur også..ikke så mye folk kanskje…og flotte bilder! God bedring med hode! Her kunne jeg godt ha hoppet over adventstaken..men Bjørn finner den frem…hihihi…har nå en bare med telys..og det er greit..men de andre…blir jo så stygge med halvbrente lys og man må huske å tenne det osv..nei..lys rundt omkring er godt nok! Ha en god kveld!

    3. Ble så fint hos deg…kjøpte bare et sånt adventlys i år. Med 1,2,3,4 på var enkelt…Ville ha noe annet i år, tar så stor plass…flotte bilder og god bedring med hodet…

    4. koselige bilder av en tur i Drammen,hodepine er ikke noe godt,men det hjelper ofte på med en tur ut i frisk luft,håper du er bedre nå da :)) jeg har ikke adventstake i år jeg heller,men har gjort som du ,tent noen lys litt rundt om i stua 🙂

    5. Nydelig med lysene, og bare det er lys så….
      Fint snøen der hos dere, da er det jo lett for å komme i desemberstemning….
      Håper det hjalp med litt frisk luft og lys både ute og inne i dag.

    6. Herlige vinterbilder ;o)) Er det noen som bor ombord i piratskipet, eller er det en turistbåt? Lys kan man jo tenne over alt hjemme. Selv har jeg adventstaker i alle vinduene mine, og lyslykter overalt ellers som varmer nesten like godt som ovnene, hihi!!

    7. Fikk pynta selv til jul i dag ;P Måtte få vaska først, så har rundvasket hele leiligheten. Og pynta. Så det får jeg svi for i morgen, kjenner allerede kroppen murre ;s Men det er godt å være ferdig <3
      Flotte bilder av flotte Drammen 🙂

    8. Toini: Det var det, stille i byen ja.. :)) Ja ikke alltid fint med slike nedbrente lys…men har jo hatt det før da…Bedre i hodet i dag… Kos deg med kvelden <3

    9. Helge: Ja mange har mye lys ute også..kan være fint, men jeg liker å ha det litt “enkelt”.. :)) Håper middagen smakte.. Takk , kos deg med mandagskvelden :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg