Holmennokken !

De bildene her tok jeg for et par uker siden da jeg var hos mormor..og bare gikk over brua til denne lille holmen som ligger med fint utsyn over Drammen og elva..

Jeg har bare vært der et par ganger når det ikke har skjedd noe der. Men det har blitt laget sankthansbål der flere år nå..og det hender det er konserter eller andre ting som skjer på denne fine plassen.

( Denne gangen skriver jeg litt over bildene..pleier jo skrive under så greit å gi beskjed syns jeg..hehe..)

 Disse blå “kunstverka”som står der er jo også litt fine…så  di måtte fotograferes fra ulike vinkler..

I tillegg til de runde blå.. er det krakker og trær og veier å spasere på…

Og man kan se toget kjøre inn til Drammen stasjon…

Eller se over mot bystranda..

Og se svanene på elva..

#holmennokken #drammen 

 

 

26 kommentarer

Siste innlegg