I går..

Som jeg skrev i forrige innlegg HER , slet jeg med å se bilder både på min og andres blogg når jeg brukte pc`n..ikke ipad.. Nå ringte jeg Blogg.no..og hun ba meg forsøke en annen nettleser .. Pleier bruke Microsoft Edge, og der så jeg ikke bilder, men da jeg gikk inn på Mozilla Firefox ser jeg bilder.. Så om du har dette problemet sjekk det i alle fall..

Gi gjerne tilbakemelding på om du ser bildene mine eller ikke ..og eventuelt hvilken nettleser du bruker om du ikke ser dem..

Men så var det gårsdagen da..for da kom snøen til Mjøndalen, men jeg hadde vondt i hode og nakken så holdt meg inne, men et par bilder av snøen fra verandaen ble det..

Og i dag kom sola og hodet var bedre.. så har tatt litt bilder i dag..som jeg legger ut senere..

Sånn så det ut da jeg sto opp i går..litt koselig er det jo..

Sola prøvde å bryte igjennom på ettermiddagen…

Og her er sola i ferd med å forsvinne bak åsen…

Litt innekos til inspirasjon..selv om jeg ikke lager så mye lenger ..(..men hvem vet kanskje jeg blir skikkelig inspirert og setter igang med noe ..)

#blogg #snø

22 kommentarer

Siste innlegg