Litt “matprat” i starten på uka..

Som jeg nevnte i går gjør vi ikke så mye ut av farsdagen lenger, men da eldste sønn kom innom en tur hadde jeg vaffelrøre i kjøleskapet..og hvem trenger vel kake da.

Skriver litt under bildene ….

Kjøpte sånn flaske saus med lakrissmak..veldig godt faktisk…

I forrige uke hadde vi hjemmelaget fiskegrateng, lager jo bare en hvit saus , har i fisk ..skiller plommer og hvitte på eggene.. og rører den stivpiska hvitten forsiktig i til slutt..

Bakte noen grove rundstykker av det melet vi hadde i skapet her om dagen. Men bruker denne grunnoppskrifta (litt mindre mel når det er grovt)

Denne “drinken” her lagde jeg meg for noen uker siden.. jeg smakte meg litt frem med honning og lime så ikke ingefæren ble for dominerende..

#matprat #mat

28 kommentarer

Siste innlegg