Kos i førjulstiden..

Jeg starter egentlig ikke med jula før i Desember. Men nå er det en førjulskonkurranse hos Søtmonsen , der en skal lage et innlegg om noe som har med jula å gjøre, og det må gjøres før søndag…

Meget kort fortalt så elska jeg jula som barn..alt fra gaver til små detaljer som hadde med jul å gjøre. Da guttene var små var det også veldig kos med jula… fortsatt koser vi oss sammen og mye er fint…men må ærlig innrømme at jeg ikke er sååååå glad i jula nå som før…

 Når det gjelder pynting er det rød jul hos oss, kanskje baker jeg et slag kaker..kanskje ikke. Noen få gaver skal kjøpes (før var det mange ) . Litt ekstra mat og drikke blir det også..men mye enklere enn vi gjorde det før..

 Og i begynnelsen av Desember er det bursdagen min ..da pleier jeg å lage litt julestemning på bordet !

Et par bilder fra tidligere feiringer…

#førjulstid #familie

28 kommentarer

Siste innlegg