Nede på stasjonen…og andre “tog”…

Ja nå er det mulig å gå inn på bloggen til Frodith å se på bidraga som kom inn  i forbindelse med “tidenes frogge-tog”…HER kan du se alle de artige bildene, og få greie på om det ble ny rekord i antall bilder…

Det øverste bildet her var mitt bidrag.. men siden man blir litt hekta når man først begynner ,så ble det en del frogging ( sette seg ned i froskestilling og se litt froskete ut) på meg…så da får du se litt på di andre bildene jeg tok i forbindelse med årets utfordring også…

Mine bilder er tatt med selvutløser når jeg har vært alene, det gjør det litt mer spennende…litt som ekstremsport…hehe..

På Mjøndalen stasjon…

Langs elva, i butikken, på fortauet og på bensinstasjon….

God trim er det jo også ….

På bybrua i Drammen… To damer som gikk på fortauet på andre siden ropte… DET DER BLIR BRA…hehe… #frogging #selvironi

 

20 kommentarer
    1. Ha-ha, du er herlig. Du har jo skikkelig frogget overalt du 😀 hi -hi. Supert <3 Tusen takk for reklame for frogge-toget også 🙂 litt moro om så mange som mulig får sett 🙂 God froggeklem 🙂

    2. Ja frogge kan man gjøre hvor som helst. Men du kunne jo mannen din frogge litt også. På den måten kunne dere ha vært det første froggeekteparet. Det var jo bare damer i opptoget til Frodith, så det er på tide at oss mannfolk tar oss litt sammen. Mitt bilde kom aldri fram av ukjent årsak.
      Ha en fin kveld.

    3. frodith: Ja kameraet er jo som regel i veska/lomma..så da er det bare å hoppe .. knipse i vei..:)) Håper mange er innom å ser de fine bidraga ja… 🙂 Klem og fin kveld til deg <3

    4. Helge: Ja mange muligheter.. .:)) Artig med flere mann også ja..men tror ikke mannen her hadde blitt med på det..hehe..
      Så dumt ikke bildet ditt kom frem…du var vel med i fjor minnes jeg.. eller året før… Kos deg med kvelden og morgendagen :))

    5. Herlighet så mange bilder du har tatt! Enda mer en meg jo…hihihi..Så morsomt..ja, man blir litt hekta..og må prøve å prøve…Flotte froggebilder!!

    6. Hi hi skal si du har tatt mange frogge bilder! Gøy å være med når frodith steller i stand litt moro. Jeg tror jammen jeg skal tenke Frogging det neste året, sånn at jeg har noen bilder å velge mellom 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg