En liten oppklaring…frogging …og blogging mot mobbing..

I det forrige innlegget var det bilder mannen hadde tatt av motorsykkelen HER, fikk spørsmål om det ikke var plass til meg bakpå, og det er det jo..Må bare bytte sete om jeg blir med en tur..

På bildene under her kan dere skimte min plass bak..og JA det er plass til rumpa mi der..hehe..

Sitter godt bakpå der, og om jeg trenger kan det være ryggstøtte på også, men trenger ikke det som regel..

Sånn er jo sykkelen med enkeltsete…

Det er fortsatt mulig å bli med i froggetoget hos Frodith… men nå haster det litt altså..

 

På bloggen til Ei_heks er det en fin utfordring BLOGGING MOT MOBBING.. se HER..

#blogg #mc #mobbing #frogging 

 

18 kommentarer
    1. Ja, jeg lurte litt på om mannen ikke hadde prioritert sykkel med plass til “rypa”, men der kom forklaringen. Ellers er vel den sykkelen mange menns drøm, også denne gubbens. Men det stoppet med drømmen.
      Ha en fin kveld…

    2. Ja, nå har jeg jo allerede fått forklaring, men her ser jeg jo tydelig det lille “Frue – setet”. Fin “Frogger”! 😉 Det er litt “Tiltak” for meg å være med på slikt nå, for jeg har ingen som er så “lett tilgjengelig” som kan fotografere “Frogge-sprellene” mine – og jeg vet ikke om det er sånn sjølutløsersystem på mobilen. Men : Jeg kan uansett følge med på frogginga på sidelinjen!

    3. Ja jeg har sett du får plass bakpå..men kan man bytte sete da? siden han har det uten sitteplass bak også? ja nå har jeg sendt bidrag til Frodith, og skal se om jeg får laget et innlegg mot mobbing…ha en god dag!

    4. Ja, da fikk vi oppklart det! Har jo sett at du har vært med….. froggetoget er i boks for min del! Når det gjelder blogging mot mobbing – skal sjekke ut og se hva jeg kan få til! 🙂

    5. funderier: Hehe.. ikke ofte jeg er med, men da har jeg muligheten om og når det trengs :)) Ja det er fine sykler..mannen har hatt flere motorsykler, men dette er den første Harlyen :)) Fin kveld til deg i dag… :))

    6. karidansen: :))) Skjønner det, jeg bruker selvutløser på disse bildene..men litt lettere med et vanlig kamera enn en mobil… <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg