Kos på økocafè i Mjøndalen !

I dag spurte ei venninne om vi skulle ta en kaffe sammen ,og da foreslo jeg å ta en tur på Green Tree som ligger rett ned for der jeg bor ! Jeg “oppdaget” hvor koselig det var der for et par uker siden..

Litt usikker på når de starta opp , men de har vel holdt på et års tid i alle fall. Jeg har gått forbi der mange ganger uten å gå innom..dumt av meg…hehe..

Men altså for et par uker siden bestemte jeg meg for å gå inn å ta en kaffe der..og ble positivt overrasket ! God mat , god kaffe, fin rolig atmosfære..og meget hyggelig betjening !

Også kan man jo kjøpe med seg mye godt og spennende hjem også !

(..ikke de beste bildene siden jeg bare hadde med kompaktkameraet )

Vi fikk smaksprøve på helt nydelig blåbæris, og ble servert påfyll på kaffen ved bordet…HURRA for ekstra service ! (Ikke reklame)

Ekstra pluss for lokale råvarer, som brød fra Skog Bakeri og honning fra Portåsen ! Og boka som er til salgs er det Pål Andrè Grinderud som er fra Mjøndalen som har skrevet, og han prata jeg mye med på skolen som barn…Den siste boka hans heter Frykt reiser sakte !

#økologisk #mjøndalen

 

24 kommentarer

Siste innlegg