Er du ute å “spretter”om dagen..?

Jeg har med meg det lille kameraet i lomma eller veska nesten samme hvor jeg er nå om dagen.. For nå nærmer det seg jo at Frodith skal samle alle froggerne/froskene i “froggetog”..

Blir ikke mer moro enn man lager sjøl…. eller Frodith lager da.. !

( Jeg har ikke levert mitt bidrag enda… )

Greit når man kan sitte pent og pyntelig i “trygge” omgivelser..

Litt verre i butikken… men man klarer det om man vil…

At noen kjører forbi i bakkant er greit.. men når noen kommer gående på gangveien og man kanskje må hilse på dem… er det bare å sprette videre….

#frogging #frosk

20 kommentarer
    1. Så moro 🙂 Jeg gleder meg til å se det du sender 😀 Her har det kommet noen fine, og jeg venter så klart på MAAAANGE flere 🙂 SÅ fint at du lager litt reklame Anne 🙂 Får ikke noe farsott ut av dette uten litt drahjelp 😀 Jeg skal selv ut å ta noen flere snart.Enten i morgen eller fredag 🙂 Har jo hele helgen i Strømstad oggså, svenskefrogging 😀 De bildene dine her, med sprettting og greier er bare herlige 😀 Takk finingen <3 Klemmer <3

    2. frodith: Takk, ja det er bare å knipse og frogge i vei nå om dagen.. i inn og utland..hehe… Er jo gøy om folk er engasjert..og tør å bli med..man kan jo ta bilder hjemme også om man syns det er best :)) Klem og fin kveld til deg <3

    3. Her regner det i strie strømmer, så jeg har ikke fått tatt noe bilde enda. Får satse på litt opphold til helgen. Herlige froggebilder du har vært ute og tatt. Har du selvutløser eller har du med deg fotograf? Håper mange blir med i toget hos Frodith. Hun fortjener kjempeoppslutning når hun steller i stand gøy for alle oss 🙂

    4. Herlige bilder 🙂 Ja, nå må man bare benytte sjansen 🙂
      Jeg har akkurat levert mitt bidrag. Holdt på å glemme det. Men heldigvis er det noen som er flinke til å minne på 🙂
      Blir kjekt å se alle bidragene 😀
      Ha en god natt 🙂 <3 Klem <3

    5. margarites: I veste fall kan man ta det inne hjemme..men håper dere får finvær da :)) Takker, har selvutløser ja..men her har jeg bare stilt inn på kameraet det knipser etter noen sekunder.. Blir moro se toget :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg