Alene på kafè !

Dere som kjenner meg vet at jeg ikke syns det er noe “ekkelt” å sitte på kafè alene. Men så er jeg stort sett så tidlig ute at jeg har kafèen for meg selv også da..hehe.. ( men sitter gjerne alene om det er mange der også ..)

Kamille i Mjøndalen er et hyggelig sted som jeg har fortalt om før og som ligger i huset vi bodde i da vi var nygifte , før vi bygde huset vårt.. Derfor syns jeg nok det er ekstra koselig å ta en kaffe der innimellom ( og det er blomsterbutikk der også ) !

Og i dag spiste jeg frokosten min der….

De har veldig god mat og kaffe..

Ikke noe å si på stemningen…

Kikke i et blad , med moter som står i kontrast til den romantiske stemningen i kafèen…

Høststemning…

Less is more..

Koselig ute også…. #kamilleblomster #Mjøndalen ( ikke reklame)

28 kommentarer

Siste innlegg