Penger spart… er penger tjent !

På en måte er det jo det i alle fall, men mye man kunne latt helt være å kjøpe også.. da hadde man spart både penger og miljø ! Men nå er ikke jeg en “miljøværsting” og har i grunnen ganske god råd …så det er ikke penga det “står på” .. men liker å få ting litt billigere enn jeg hadde regna med uansett..

Og i dag gjorde jeg to “kupp”..hehe…

Denne fleecejakka hadde jeg prøvd før, men tenkte at det holdt med de to jeg hadde (men den ene begynte å bli litt preget av mye bruk ).. så jeg kjøpte ikke den gangen tidlig i sommer.. Men i dag var jeg innom en G- sport butikk og tenkte jeg ville prøve den igjen, og den hang til 349 kr og det tenkte jeg at var billig..men da jeg kom til kassa kosta den 499 kr, jeg sa hva det sto på lappen og han gikk bort å kikka ..og den lappen hang på feil jakker..men siden de hadde merka feil fikk jeg den for 349 kr… 150 kr spart der altså…

Også skulle jeg ha et lite “avlastningsbord”i kroken som ble ved siden av den nye tv-benken.. Kikka på nettet hva de hadde i møbelbutikkene her..fant et lignende dette bordet som kosta 399 kr ..men så var jeg forbi en slik Rusta butikk..med “alt” man trenger..og IKKE trenger til hjemmet ! Fant dette bordet som passa perfekt i str og det kosta 99 kr..og det var overraskende fint og stødig.. så da sparte jeg 300 kr der altså… 450 kr spart på en dag.. det er jo bra !

#rustad #karitraa

18 kommentarer
    1. kjekt med gode kjøp,en behøver ikke betale mer enn en må nei,og det er heller ikke alltid det dyraste er det beste heller :)) så ja 2 gode kjøp i dag

    2. Salg er smart.. Fine ting du kjøpte der – ser det er salg flere steder innimellom. Men jeg syns man må bruke op pdet man har før man skaffer nytt. Men uansett så må jeg ha ei ny dynejakke snart. Ha en fin dag.

    3. Ja det liker jeg også…å få ting billig..DA føler jeg meg vel og føler meg heldig…Flotte ting du fikk til en billig penge..for ja..karitraa har jeg også lyst på..men syns det er litt dyrt…

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja bra ting til en” billig” penge er det beste.. :)) Du får sjekke om de kan ha prisa dem feil et sted..hehe…

    5. Helge: Takk :)) Ja bra å få fine ting litt billigere.. I alle fall ikke kjøpe mye mer en man har bruk for..men litt blir det jo :)) Tida for varme jakker nå .. Takk det samme til deg :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg